Gå til innhold

Lykkeligere på jobben enn hjemme?

Anbefalte innlegg

Gjest Lidelsesfelle
Skrevet

Du har så rett, så rett, mah-jong

Hadde det vært så enkelt så hadde jo ingen sittet med problemer.

En liten annen vinkling - jeg hadde et veldig vanskelig forhold til mannen min i mange år, jeg ønsket meg bare vekk, men orket ikke ta steget pga ungene, og innimellom var det bra. Men folk sa også til meg at 'hvorfor går du ikke bare'. Men nå er ungene store og harmonien er etablert på nytt, nå har vi det faktisk bra. Det ville jeg faktisk aldri trodd selv engang. Så en vet aldri. Livet er vanskelig i perioder for de fleste. Mange er så deprimerte at de ønsker livet av seg, og noen år senere kan de nesten ikke skjønne hvorfor det kunne være så ille.

Tvi tvi, samme hvordan det går med deg og mannen din!

Gjest Og jeg kommer ikke ut av det
Skrevet

En liten annen vinkling - jeg hadde et veldig vanskelig forhold til mannen min i mange år, jeg ønsket meg bare vekk, men orket ikke ta steget pga ungene, og innimellom var det bra. Men folk sa også til meg at 'hvorfor går du ikke bare'. Men nå er ungene store og harmonien er etablert på nytt, nå har vi det faktisk bra. Det ville jeg faktisk aldri trodd selv engang. Så en vet aldri. Livet er vanskelig i perioder for de fleste. Mange er så deprimerte at de ønsker livet av seg, og noen år senere kan de nesten ikke skjønne hvorfor det kunne være så ille.

Tvi tvi, samme hvordan det går med deg og mannen din!

Tusen takk for ordene dine Lidelsesfelle. De traff meg og jeg kjenner meg igjen i tanker som ligner. Det er godt å lese folk som skjønner.

Gjest togli
Skrevet

Tusen takk togli.

Jeg skal prøve å få snudd. Men noen ganger er det så mye som skjer i livet så det eneste som går er å så vidt holde hodet over vannet. Det er liksom jobb nok en stund det.

Jeg skjønner.... Samtidig er det enormt energikrevende å være i et forhold som ikke fungerer i det hele tatt, så her må man nesten veie for og imot...

Lykke til uansett hva du gjør :)

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Før da jeg var i et dårlig forhold gjorde det det, jeg jobbet ofte overtid :D

Men nå har jeg familie og har det så bra hjemme at jeg skulle ønske jeg hadde mer fritid. Men jeg trives godt på jobb da :) Kunne aldri tenkt meg å slutte og kun være hjmme selv om jeg vant masse penger i lotto... da heller trappe ned litt så jeg fikk mer fritid.

Er lykkelig gift. Har flere barn. Men kan likevel kjenne meg litt igjen i den linken...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...