Gå til innhold

Lyst på en 300 kilos statue i stua?

Anbefalte innlegg

Gjest Ebbas
Skrevet

Endelig en god gaveidé til typen! Da blir han glad!! Eh,nei forresten, vi deler samme hjem, det er sant.. :-S

hidi, the scorpion
Skrevet

Visste det var du som sto bak, bare av å lese tittelen på innlegget;)))

Skrevet

Hmmm... Med sine 2,45 m er den nok litt for høy til de aller fleste boliger der det er standard på 2,40 under taket. Dessvere. ;o)

hidi, the scorpion
Skrevet

Hmmm... Med sine 2,45 m er den nok litt for høy til de aller fleste boliger der det er standard på 2,40 under taket. Dessvere. ;o)

Neida, du kan ha hodet liggende ved siden av, enda mer iøyefallende.

*Hjelper, Lillemus*

Skrevet

Neida, du kan ha hodet liggende ved siden av, enda mer iøyefallende.

*Hjelper, Lillemus*

Ah! God ide! *ringer nummeret i annonsen med en gang*

Gjest Elextra
Skrevet

Ikke jeg, men sønnen min ville nok bli superlykkelig om han fikk den til bursdagen - endelig et forslag om noe han ikke har fra før!

hidi, the scorpion
Skrevet

Ikke jeg, men sønnen min ville nok bli superlykkelig om han fikk den til bursdagen - endelig et forslag om noe han ikke har fra før!

Forhåpentligvis noe han ikke har fra før, nei;)

Gjest Dolores77
Skrevet

Den så skummel ut! :D Skulle hatt den rett innafor inngangsdøra hehe, skremt vettet av folk som kom på besøk... og evnt innbruddstyver lol :)

brilleslangen
Skrevet

Åhh! en slik en har jeg jo alltid ønsket meg... ;-)

Skrevet

Shit..! Men på den annen side.. kanskje den ville fått Jehovas Vitner til å tenke seg om før de ringer på...:oD

hidi, the scorpion
Skrevet

Shit..! Men på den annen side.. kanskje den ville fått Jehovas Vitner til å tenke seg om før de ringer på...:oD

Ja, for fy søren om en vil ha høflige, vennlige folk på døren...:(

Du vil nok heller ha påståelige selgere på døren.

Skrevet

Ja, for fy søren om en vil ha høflige, vennlige folk på døren...:(

Du vil nok heller ha påståelige selgere på døren.

Du mener plagsomme hjernevaska idioter som har for seg at de skal redde min sjel, på tross av at jeg i utgangspuktet er dømt uansett?

Skrevet

Nei, jeg har ikke lyst på en sånn, men da jeg var i USA i sommer så delte jeg rom med en rustning fordi jeg hadde fått tildelt barnerommet i huset og den var så stor at jeg kunne sikker ha brukt den.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...