Gå til innhold

Hva skal jeg kjøpe til jenta mi som blir 18 år?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det første som slo meg var at hun sikkert trenger ting til den dagen hun flytter hjemmefra. Da kan du kjøpe diverse ting som du vet hun kan ha bruk for, pakke disse inn og gjøre noe morsomt ut av det?

Legge kjøkkengavene på kjøkkenet osv...

Kanskje skivebom, siden hun allerede har klare bursdagsønsker..

Penger, musikk, billett til festival, klær?

Gjest Silver Fairy
Skrevet

Jeg støtter hvem det nå var som foreslo festivalbillett! Det innebærer en reise og dessuten masse fest og moro sammen med venner. Tattoering hadde jeg ikke gitt, fordi det sansynligvis hadde blitt en motetattoering som hun kommer til å angre på senere. Hva med en interrailbillett? Det er litt avhengig av at hun har noen å reise med. Da kommer det ikke til å bli en fylletur som en sydentur gjerne blir.

Skrevet

Jeg støtter hvem det nå var som foreslo festivalbillett! Det innebærer en reise og dessuten masse fest og moro sammen med venner. Tattoering hadde jeg ikke gitt, fordi det sansynligvis hadde blitt en motetattoering som hun kommer til å angre på senere. Hva med en interrailbillett? Det er litt avhengig av at hun har noen å reise med. Da kommer det ikke til å bli en fylletur som en sydentur gjerne blir.

Jeg ville heller sendt dattera mi på sydentur enn interrail altså, mine tre interrailturer var fantastiske men jeg er glad mora mi ikke visste alt vi gjorde på de turene ;o)

Gjest Silver Fairy
Skrevet

Jeg ville heller sendt dattera mi på sydentur enn interrail altså, mine tre interrailturer var fantastiske men jeg er glad mora mi ikke visste alt vi gjorde på de turene ;o)

Da var jeg kanskje usykyldig på min tur. Men så var jeg ikke 18 da jeg dro, heller. Uansett hvor jenta reiser kommer det an på hvordan vennene hennes er mtp festing. Men siden festing var nevnt blandt "interesser" er jeg stygt redd for at fyllefaktoren er høy samme hvor turen går. :-D

Gjest gjøre stas på jenta mi
Skrevet

Er det kjæresten din du snakker om eller er det datteren din?

Jeg trodde det var kjæresten din, men ut fra andre svar du har fått ser jeg at andre tror det er datteren din og det er vel helst det?

Det er min datter (0:

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...