Axcia Skrevet 10. juni 2010 Skrevet 10. juni 2010 Headphones: http://www.bose.no/EU/en/home-entertainment/headphones-and-headsets/acoustic-noise-cancelling-headphones/qc15/index.jsp Iphone Konsertbilletter Tatovering *urk* Førerkort Bil Scooter MC Sydentur Storbyferie Fest 0 Siter
Liliaceae Skrevet 10. juni 2010 Skrevet 10. juni 2010 Det første som slo meg var at hun sikkert trenger ting til den dagen hun flytter hjemmefra. Da kan du kjøpe diverse ting som du vet hun kan ha bruk for, pakke disse inn og gjøre noe morsomt ut av det? Legge kjøkkengavene på kjøkkenet osv... Kanskje skivebom, siden hun allerede har klare bursdagsønsker.. Penger, musikk, billett til festival, klær? 0 Siter
Gjest Silver Fairy Skrevet 10. juni 2010 Skrevet 10. juni 2010 Jeg støtter hvem det nå var som foreslo festivalbillett! Det innebærer en reise og dessuten masse fest og moro sammen med venner. Tattoering hadde jeg ikke gitt, fordi det sansynligvis hadde blitt en motetattoering som hun kommer til å angre på senere. Hva med en interrailbillett? Det er litt avhengig av at hun har noen å reise med. Da kommer det ikke til å bli en fylletur som en sydentur gjerne blir. 0 Siter
Dorthe Skrevet 10. juni 2010 Skrevet 10. juni 2010 Jeg støtter hvem det nå var som foreslo festivalbillett! Det innebærer en reise og dessuten masse fest og moro sammen med venner. Tattoering hadde jeg ikke gitt, fordi det sansynligvis hadde blitt en motetattoering som hun kommer til å angre på senere. Hva med en interrailbillett? Det er litt avhengig av at hun har noen å reise med. Da kommer det ikke til å bli en fylletur som en sydentur gjerne blir. Jeg ville heller sendt dattera mi på sydentur enn interrail altså, mine tre interrailturer var fantastiske men jeg er glad mora mi ikke visste alt vi gjorde på de turene ;o) 0 Siter
Gjest Silver Fairy Skrevet 10. juni 2010 Skrevet 10. juni 2010 Jeg ville heller sendt dattera mi på sydentur enn interrail altså, mine tre interrailturer var fantastiske men jeg er glad mora mi ikke visste alt vi gjorde på de turene ;o) Da var jeg kanskje usykyldig på min tur. Men så var jeg ikke 18 da jeg dro, heller. Uansett hvor jenta reiser kommer det an på hvordan vennene hennes er mtp festing. Men siden festing var nevnt blandt "interesser" er jeg stygt redd for at fyllefaktoren er høy samme hvor turen går. :-D 0 Siter
Gjest gjøre stas på jenta mi Skrevet 10. juni 2010 Skrevet 10. juni 2010 Er det kjæresten din du snakker om eller er det datteren din? Jeg trodde det var kjæresten din, men ut fra andre svar du har fått ser jeg at andre tror det er datteren din og det er vel helst det? Det er min datter (0: 0 Siter
zellica Skrevet 10. juni 2010 Skrevet 10. juni 2010 Vi kjøpte denne diamantringen til vår datter da hun fyllte 18. http://www.bjorklund.no/bjorklund/bjoerklund-produkter/ringer/hvitt-gull/diamanter/andere-diamanter/enkel-ring-i-hvittgull-med-en-rosett-av-diamanter Hun er ikke noen smykkejente, men hun elsker ringen sin. Så det var full klaff. En diamantring er noe varig og vil alltid beholde sin verdi både økonomisk og følelsesmessig. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.