Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjelp!!!

Hva gir jeg i gave til en mann som fyller 50 år.

Han er velstående, sporty, er litt ungdommelig, har høy stilling og jeg har ikke kjent han så veldig lenge.

Men er blitt bedt på fest og gleder meg, for det er alltid liv og røre rundt han. En helt herlig fyr.

Hva i all verden skal jeg gi han? Og jeg har ikke all verden av penger, for jeg bruker en del penger på å komme meg dit, samt overnatte to netter. Vi er to som har tenkt å spleise på noe.

Kjenner ikke kona, aldri hilst på henne før, så det føles unaturlig å ta kontakt...

Gjest Shira :o)
Skrevet

Konjakk?

Jeg er så lite kreativ at jeg ofte havner på det, når jeg at de nyter alkohol da.

Skrevet

Datt ut "vet" i den siste setningen, men du skjønte det vel. :o)

Gjest Elextra
Skrevet

Sports- og fritidsutstyr og/eller noe flytende?

Hva slags prisklasse?

Gjest Dolores77
Skrevet

Hva med en flaske god vin eller champis?

Knyt en fin sløyfe på så ser det mer dandy ut.

Skrevet

Sports- og fritidsutstyr og/eller noe flytende?

Hva slags prisklasse?

Sports og fritidsutstyr er jo vanskelig, siden jeg tror at han har det meste. Samt at dette er jo veldig dyrt da..?

Hmm...lurer litt på om det blir cognac eller en fin flaske vin med en annen gave med humoristisk undertone ved siden av.

Tenker at gaven tilsammen blir på rundt 800,- siden vi bruker en del penger på reise og overnatting to netter.

Tusenlappene flyr fort :-(

Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1276153569' post='4376428]

Konjakk?

Jeg er så lite kreativ at jeg ofte havner på det, når jeg at de nyter alkohol da.

Ja, det er en god idé!

Skrevet

Hva med en flaske god vin eller champis?

Knyt en fin sløyfe på så ser det mer dandy ut.

Å gjøre det litt dandy var smart :-)

Skrevet

Sports og fritidsutstyr er jo vanskelig, siden jeg tror at han har det meste. Samt at dette er jo veldig dyrt da..?

Hmm...lurer litt på om det blir cognac eller en fin flaske vin med en annen gave med humoristisk undertone ved siden av.

Tenker at gaven tilsammen blir på rundt 800,- siden vi bruker en del penger på reise og overnatting to netter.

Tusenlappene flyr fort :-(

Jeg vet jeg vet jeg vet, en cognac OG en pulsmåler!

Da kan han både føle og se at han lever!

*stolt*

Skrevet

Jeg vet jeg vet jeg vet, en cognac OG en pulsmåler!

Da kan han både føle og se at han lever!

*stolt*

Ja, det var en fin idé :-))

Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1276157638' post='4376494]

Jeg kjøpte denne med stor suksess sist jeg var i lag:

http://farm3.static.flickr.com/2592/3798826928_95b60690c8.jpg

Jeg likte flaska, dama på polet sa at den var gode greier, så da ble det den. jeg drikker det ikke selv, så jeg har lite peiling.

Tør jeg spørre hvor mye den kostet..?

Skrevet

Tør jeg spørre hvor mye den kostet..?

Med min gullfiskhukommelse?! ;o)

Vinmonopolet derimot, de husker:

70 cl Kr. 419,-

100 cl Kr. 609,-

http://www.vinmonopolet.no/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-vmp-Site/no_NO/-/NOK/v_ViewProductDetail-Start;pgid=PDdIpmopVUk000EIiDawO9sM0000Sc1wBqDk?ProductUUID=d9oKdlENI1YAAAEcZEtXLTSo&CatalogCategoryID=&JumpTo=OfferList

Tror jeg kjøpte 70 cl, men jeg gav en fleecejakke i tillegg.

matildes mor
Skrevet

Spaopphold?? Sauna,dampbad,boblebad etc? I nærheten der jeg bor tar spa senteret 400 kr for opphold i den avdelingen og da kan du kose deg og få slappa skikkelig av i 2 timer.

Eller hva med en massasje på et spa senter?? Mange menn som liker det. Koster fra ca 600-700 tror jeg,og dersom dere er to så blir det jo overkommelig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...