Gjest varsity Skrevet 10. juni 2010 Skrevet 10. juni 2010 Hvilken type kattesand kan dere anbefale? Jeg bruker EverClean til mine to katter, men er ikke fornøyd. Synes det fort blir lukt enda jeg skifter ofte. Det blir så dyrt siden jeg bruker mer enn 10 kg i måneden, og den koster 230 kr stykk.... 0 Siter
siameser Skrevet 10. juni 2010 Skrevet 10. juni 2010 Jeg har god erfaring med Litter Pearls e.l. Everclean støver så fælt at samboeren ble tett. 0 Siter
Lula Skrevet 10. juni 2010 Skrevet 10. juni 2010 Vi bruker Flamingo Cat Litter. Kjøpt på dyrebutikk. 249,- for en sekk. Er kjempefornøyd. Lukter ikke i det hele tatt. Fjerner avføringen en gang for dagen. Da er den inkapslet i sand. Sanden inneholder også noe små blå korn (husker ikke hva de heter) som fjerner lukt. Vi har én katt, og bruker en sekk på 2 mnd. ca. 0 Siter
willow Skrevet 11. juni 2010 Skrevet 11. juni 2010 Har også god erfaring med LitterPearls (lik siameser). Eneste minus der i gården er at kattene drar perlene utover gulvet, men de er lettere å fjerne enn sand 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.