Gå til innhold

Vil bli feitest i verden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dritdårlig gjort ovenfor alle de menneskene som må ta ansvar for oppførselen hennes. Både familie og helsepersonell. Hun burde vært beskyttet mot seg selv!

hidi, the scorpion
Skrevet

Dritdårlig gjort ovenfor alle de menneskene som må ta ansvar for oppførselen hennes. Både familie og helsepersonell. Hun burde vært beskyttet mot seg selv!

Helt enig!

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Hun vil neppe leve lenge nok til å få nyte stort av tittelen.

Gjest Amazoonas
Skrevet

kanskje det bare er en utradisjonell måte å ta livet av seg på? Hun får i hvertfall nyte mye god mat på veien;)

Gjest Nerda
Skrevet

Helt enig!

Jeg også, helt enig.

Det der er psykt... Det er selvskading rett og slett. En spiseforstyrrelse motsatt av anorexia.

Banner på hun får hjerteatakk før hun når målet sitt. I alle fall kommer det til å bli svært smertefullt etterhvert som alt flesket handicapper henne. Muskel/skjelettsystemet vårt er ikke bygget for så mange kilo.Ingen indre organer heller. Man kan få skrumplever av fedme - ikke bare av alkohol. Etterhvert får hun sikkert diabetes 2, og da kommer alt sukkeret til å ta livet av henne om hun fortsetter.

Nei det der er jævlig destruktivt, og jeg kan virkelig ikke for alt i verden forstå meg på noe sånt.

hidi, the scorpion
Skrevet

Jeg også, helt enig.

Det der er psykt... Det er selvskading rett og slett. En spiseforstyrrelse motsatt av anorexia.

Banner på hun får hjerteatakk før hun når målet sitt. I alle fall kommer det til å bli svært smertefullt etterhvert som alt flesket handicapper henne. Muskel/skjelettsystemet vårt er ikke bygget for så mange kilo.Ingen indre organer heller. Man kan få skrumplever av fedme - ikke bare av alkohol. Etterhvert får hun sikkert diabetes 2, og da kommer alt sukkeret til å ta livet av henne om hun fortsetter.

Nei det der er jævlig destruktivt, og jeg kan virkelig ikke for alt i verden forstå meg på noe sånt.

''Nei det der er jævlig destruktivt, og jeg kan virkelig ikke for alt i verden forstå meg på noe sånt''

Ikke jeg heller. Dama har to barn, håper de blir tatt fra henne.

Hvor dum i hauet kan man bli?

Gjest Nerda
Skrevet

''Nei det der er jævlig destruktivt, og jeg kan virkelig ikke for alt i verden forstå meg på noe sånt''

Ikke jeg heller. Dama har to barn, håper de blir tatt fra henne.

Hvor dum i hauet kan man bli?

Jeg tror det heter megarexi.... Har hørt det begrepet om mannfolk som aldri får pumpa nok jern og aldri får store nok muskler... Men det burde jo gjelde de som mente fedme var så fantastisk og at man aldri kan bli feit nok.

Ikke noe rollemodell for barna i alle fall. Den kjerringa skulle vært innlagt og noe burde definitivt gjøres for barna!!

Gjest Elextra
Skrevet

Og jeg som trodde favorittmaten sushi nærmest var slankemat!?

*skremt*

Gjest ingen nick
Skrevet

Og jeg som trodde favorittmaten sushi nærmest var slankemat!?

*skremt*

Ikke når du spiser ti porsjoner til ett måltid!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...