Gå til innhold

Akutt pollenallergi etter joggetur?

Anbefalte innlegg

Gjest snørrklysa
Skrevet

I går løp jeg fem kilometer, og har ikke løpt på to år kanskje. Straks jeg var hjemme begynte jeg å nyse og nyse. Å siden har jeg fortsatt, er nå også snørrete og opphovnet på det ene øyet. Virker som det er mest ute jeg nyser. Kan en anstrengelse utløse pollenallergi? Har mange andre allergier, men har til nå ikke vært plaget med pollen :-/

Bruker daglig aerius og nazonex nesespary og astmamedisiner, men det funker ikke. Jeg sitter her fortsatt og nyser og tørker snørr.

Noen råd? Finnes det mer effektive medisiner?

Holder meg innendørs i kveld.

Skrevet

Forsøk med Zyrtec fra apoteket ( dyre men den funker ) og funker de slik at de tar bort symptonene så skal du ikke se bort i fra at du kansje har fått pollenallergi :(

Jeg slapp unna i mange år, slet bare med astma og andre allergier og var sjeleglad for at jeg slapp unna pollen, men pollen lo sist og jeg fikk den diagnosen etter jeg var 26 år.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...