Gå til innhold

lete internasjonalt på nettet

Anbefalte innlegg

Gjest segunda
Skrevet

Hvordan kan jeg komme innpå internasjonale søkemotorer?

Gjest hæ, hva er det?
Skrevet

Hva er det? Ingenting som er mer internasjonalt enn internett vel?

Så da er det jo obareå søke på google f eks..

Gjest segunda
Skrevet

Hva er det? Ingenting som er mer internasjonalt enn internett vel?

Så da er det jo obareå søke på google f eks..

Nei når jeg googler på et navn så får jeg det via norsk søkemotor når jeg er i Norge.

Skrevet

Nei når jeg googler på et navn så får jeg det via norsk søkemotor når jeg er i Norge.

Du kan sette google på hvilket språk du vil og hvis du setter den på engelsk får du helt andre treff enn hvis f.eks har den på norsk

Gjest ingen nick
Skrevet

Hvis du vil google i Tyskland, skriver du først google.de og da kommer du frem til søkemotoren for Tyskland, så velger du den og da kan du google i Tyskland, det samme gjelder for alle andre land. Sverige er .se, England er .uk osv.

Gjest fghijk
Skrevet

Du kan sette google på hvilket språk du vil og hvis du setter den på engelsk får du helt andre treff enn hvis f.eks har den på norsk

prøv tore på sporet

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...