Gjest segunda Skrevet 10. juni 2010 Skrevet 10. juni 2010 Hvordan kan jeg komme innpå internasjonale søkemotorer? 0 Siter
Gjest hæ, hva er det? Skrevet 10. juni 2010 Skrevet 10. juni 2010 Hva er det? Ingenting som er mer internasjonalt enn internett vel? Så da er det jo obareå søke på google f eks.. 0 Siter
Gjest segunda Skrevet 10. juni 2010 Skrevet 10. juni 2010 Hva er det? Ingenting som er mer internasjonalt enn internett vel? Så da er det jo obareå søke på google f eks.. Nei når jeg googler på et navn så får jeg det via norsk søkemotor når jeg er i Norge. 0 Siter
Dorthe Skrevet 10. juni 2010 Skrevet 10. juni 2010 Nei når jeg googler på et navn så får jeg det via norsk søkemotor når jeg er i Norge. Du kan sette google på hvilket språk du vil og hvis du setter den på engelsk får du helt andre treff enn hvis f.eks har den på norsk 0 Siter
Gjest ingen nick Skrevet 11. juni 2010 Skrevet 11. juni 2010 Hvis du vil google i Tyskland, skriver du først google.de og da kommer du frem til søkemotoren for Tyskland, så velger du den og da kan du google i Tyskland, det samme gjelder for alle andre land. Sverige er .se, England er .uk osv. 0 Siter
Gjest fghijk Skrevet 11. juni 2010 Skrevet 11. juni 2010 Du kan sette google på hvilket språk du vil og hvis du setter den på engelsk får du helt andre treff enn hvis f.eks har den på norsk prøv tore på sporet 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.