Gå til innhold

hvordan komme meg ut av denne flausa?

Anbefalte innlegg

Gjest smstabbe
Skrevet

Er så flau nå. Skulle sende en melding til en venninne hvor jeg lurte på om det det glemme p-pillen noen dager kunne føre til mens før tiden. Så klarte jeg av en eller annen grunn å legge til fetteren min også på mottakerlista, og sendte den av sted.

Det finnes vel ingen funksjon hvor jeg kan trekke tilbake en sms før den er lest, eller er det mere science fiction?

nei og nei pinlige greier. Dette er en fetter jeg ellers ikke prater så mye med utenom rent tekniske dupeditter.

Skrevet

He, he - fort gjort :)

Send en melding til fetteren og beklag at han fikk en melding som ikke var ment for ham.

Og så håper du at du ikke treffer på ham den nærmeste uka ;)

brilleslangen
Skrevet

He he... Nei det finnes ingen måte å hindre ham i å lese den... Men når jeg sender feil og oppdager det pleier jeg å sende en ny sms der jeg beklager feilsendingen.

Men det der er jo ikke farlig... Enten sender du en sms til han der du beklager at smsen kom feil,(men sannsynligvis har han allerede skjønt det) ellers så lar du det være. Mest sannsynlig blir smsen glemt i løpet av få dager uansett... Mannfolk er stort sett greie slik... ;-)

Gjest smstabbe
Skrevet

He, he - fort gjort :)

Send en melding til fetteren og beklag at han fikk en melding som ikke var ment for ham.

Og så håper du at du ikke treffer på ham den nærmeste uka ;)

ja får håpe på det. Snakker mest med han om datagreier , håper han har oversett det;)

pinlig pinlig.

Gjest smstabbe
Skrevet

He he... Nei det finnes ingen måte å hindre ham i å lese den... Men når jeg sender feil og oppdager det pleier jeg å sende en ny sms der jeg beklager feilsendingen.

Men det der er jo ikke farlig... Enten sender du en sms til han der du beklager at smsen kom feil,(men sannsynligvis har han allerede skjønt det) ellers så lar du det være. Mest sannsynlig blir smsen glemt i løpet av få dager uansett... Mannfolk er stort sett greie slik... ;-)

Ja hvis han bombarderes av sms hele tiden så er jo sjansen større for at han ikke vil merke noe til denne rare sms'en...Men pinlig at jeg måtte sende en sms med et slikt innhold når jeg først klarte å sende feil da..

Gjest Dolores77
Skrevet

Enten bare si det som det er eller si det bare var på kødd :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...