Gjest Nickløsheletia Skrevet 10. juni 2010 Skrevet 10. juni 2010 Håper det er ok å skryte litt av store "unger" også? Datteren min kom opp i kjemi muntlig. Hun har sovet i en time i natt og fikk 6 ;-) Deretter dro hun rett på jobb. Nå skal hun ha et velfortjent "friår" 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 10. juni 2010 Skrevet 10. juni 2010 Klart det er lov å skryte av sånt! Gratulerer med vel gjennomført. 0 Siter
Glimtipper Skrevet 10. juni 2010 Skrevet 10. juni 2010 Hun er en skarping! Fortsett å støtte henne og husk å fortelle henne hvor stolt du er av henne. Det er så utrolig godt å høre fra foreldre - i hvert fall når man er gammel nok eller ung nok til å bry seg om hva mamma mener 0 Siter
Gjest Nickløsheletia Skrevet 10. juni 2010 Skrevet 10. juni 2010 Hun er en skarping! Fortsett å støtte henne og husk å fortelle henne hvor stolt du er av henne. Det er så utrolig godt å høre fra foreldre - i hvert fall når man er gammel nok eller ung nok til å bry seg om hva mamma mener Klart hun får skryt og så prøver jeg å være påpasselig med å skryte av de andre barna også ;-) Viktig det også:-) 0 Siter
Gjest prust Skrevet 10. juni 2010 Skrevet 10. juni 2010 Så flott! Gratulerer med flott stor jente! Så gøy at hun får det til! 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 10. juni 2010 Skrevet 10. juni 2010 Gratulerer så masse både til flink jente og stolt mamma 0 Siter
jubalong70 Skrevet 11. juni 2010 Skrevet 11. juni 2010 Selvsagt er det lov til å skryte av de store ungene også. Datteren din har vært kjempeflink! 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 11. juni 2010 Skrevet 11. juni 2010 Nå ante ikke jeg at kjemi var et muntligfag, men uansett hørtes det veldig imponerende ut! Tror aldri jeg touchet 6'ern i et slike fag, nei... 0 Siter
Glimtipper Skrevet 11. juni 2010 Skrevet 11. juni 2010 Klart hun får skryt og så prøver jeg å være påpasselig med å skryte av de andre barna også ;-) Viktig det også:-) Klart det. Jeg er sikker på at de alle fortjener skryt for noe 0 Siter
Colette Skrevet 11. juni 2010 Skrevet 11. juni 2010 Gratulerer så mye:-) Og så i kjemi da:-) Det må være litt av en bragd! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.