Gå til innhold

Advarsel skryteinnlegg

Anbefalte innlegg

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Håper det er ok å skryte litt av store "unger" også?

Datteren min kom opp i kjemi muntlig.

Hun har sovet i en time i natt og fikk 6 ;-) Deretter dro hun rett på jobb.

Nå skal hun ha et velfortjent "friår"

Mrs. Wallace
Skrevet

Klart det er lov å skryte av sånt! Gratulerer med vel gjennomført. :)

Skrevet

Hun er en skarping!

Fortsett å støtte henne og husk å fortelle henne hvor stolt du er av henne. Det er så utrolig godt å høre fra foreldre - i hvert fall når man er gammel nok eller ung nok til å bry seg om hva mamma mener ;)

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Hun er en skarping!

Fortsett å støtte henne og husk å fortelle henne hvor stolt du er av henne. Det er så utrolig godt å høre fra foreldre - i hvert fall når man er gammel nok eller ung nok til å bry seg om hva mamma mener ;)

Klart hun får skryt og så prøver jeg å være påpasselig med å skryte av de andre barna også ;-) Viktig det også:-)

Gjest prust
Skrevet

Så flott! Gratulerer med flott stor jente! Så gøy at hun får det til!

Gjest Kayia
Skrevet

Gratulerer så masse både til flink jente og stolt mamma :)

Skrevet

Selvsagt er det lov til å skryte av de store ungene også.

Datteren din har vært kjempeflink!

Gjest Elextra
Skrevet

Nå ante ikke jeg at kjemi var et muntligfag, men uansett hørtes det veldig imponerende ut! Tror aldri jeg touchet 6'ern i et slike fag, nei...

Skrevet

Klart hun får skryt og så prøver jeg å være påpasselig med å skryte av de andre barna også ;-) Viktig det også:-)

Klart det. Jeg er sikker på at de alle fortjener skryt for noe :)

Skrevet

Gratulerer så mye:-) Og så i kjemi da:-) Det må være litt av en bragd!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...