200eek Skrevet 11. juni 2010 Skrevet 11. juni 2010 Vi er totalkunder hos Telenor, med flere mobiler, fastnet, adsl, mobilt bredbånd osv Vurderer å bytte hele sulamitten over til annen leverandør, som kan gi litt gode tilbud og som viser at de setter pris på faste og gode kunder Hvor er du kunde hen? Og anbefaler du denne? Tips? 0 Siter
frosken Skrevet 11. juni 2010 Skrevet 11. juni 2010 Har du prøvd å bruke telepriser.no for å finne ut til hva som lønner seg med deres forbruksmønster? 0 Siter
200eek Skrevet 11. juni 2010 Forfatter Skrevet 11. juni 2010 Har du prøvd å bruke telepriser.no for å finne ut til hva som lønner seg med deres forbruksmønster? Nei. Vi har til sammen mange abb. fire i bruk, en til alarm, en tvilling osv. Plus fasttelefon, internet osv Det vil nok bli slik at vi må splitte opp for å få det beste alternativet på alle. Derfor hadde jeg håpet på å få et totaltilbud som kunne dekke alt vi har. 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 11. juni 2010 Skrevet 11. juni 2010 Vi har fast analog telefonabonnement hos Telenor, har prøvd IP-telefoni fra 4-5 forskjellige leverandører, men det funket ikke. Vi har Tele2 som leverandør av mobiltelfoni med familieabonnenemt med tre telefoner tilkoblet. Jeg har forhåndsbetalt kontantabonnement hos Talkmore. Vi har Internett abonnement fra Ventelo. Vi er egentlig fornøyd med dette opplegget. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 11. juni 2010 Skrevet 11. juni 2010 Vi har begge mobil gjennom jobben, så det kommer litt utenom. Vi har henholdsvis Telenor og Netcom. Internet, TV og fasttelefon har vi via Viken (Fiber), og er stort sett veldig fornøyd. Eneste vi er mindre fornøyd med "TV-boksen", som tildels lever sitt helt eget liv, særlig hva gjelder opptak og avspilling av disse. 0 Siter
frosken Skrevet 11. juni 2010 Skrevet 11. juni 2010 Nei. Vi har til sammen mange abb. fire i bruk, en til alarm, en tvilling osv. Plus fasttelefon, internet osv Det vil nok bli slik at vi må splitte opp for å få det beste alternativet på alle. Derfor hadde jeg håpet på å få et totaltilbud som kunne dekke alt vi har. Ser at det kan være mye jobb forbundet med å sette seg ned og regne ordentlig på dette, men tror man kan spare ganske mye ved å gjøre den jobben. Jeg brukte telepriser.no for å finne ut hva som lønte seg for meg i forhold til mobilleverandør. Ved å bruke gamle mobilregnininger, så kunne jeg legge inn nøyaktig hvor mange minutter jeg pleide å ringe i måneden, hvor mange sms osv. Jeg ringer mye, og sparer nå ganske mange tusen pr år. Har imidlertid ikke giddet å sette meg like godt inn i prisene for adsl og fasttelefoni. Der følger jeg bare gammel vane og bruker telenor. Broren min sparer visstnok ganske mye penger nå ved å ha installert fibernett (eller hva det heter) fra Viken. De får internett, tv og telefon derfra, også bruker de fortsatt telenor til alle mobiltelefonene. 0 Siter
frosken Skrevet 11. juni 2010 Skrevet 11. juni 2010 Vi har begge mobil gjennom jobben, så det kommer litt utenom. Vi har henholdsvis Telenor og Netcom. Internet, TV og fasttelefon har vi via Viken (Fiber), og er stort sett veldig fornøyd. Eneste vi er mindre fornøyd med "TV-boksen", som tildels lever sitt helt eget liv, særlig hva gjelder opptak og avspilling av disse. ''Eneste vi er mindre fornøyd med "TV-boksen", som tildels lever sitt helt eget liv, særlig hva gjelder opptak og avspilling av disse.'' Sånn oppfører min tv-boks seg også, selv om den kommer fra Get. Men jeg har mistanke til at noen stiller den inn på opptak av sine favorittprogram i håp om at jeg ikke skal se det, slik at de kan se maaaange timer med Simpsons når de kommer på besøk. Får hele tiden beskjed om at den er full...*s* 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 11. juni 2010 Skrevet 11. juni 2010 ''Eneste vi er mindre fornøyd med "TV-boksen", som tildels lever sitt helt eget liv, særlig hva gjelder opptak og avspilling av disse.'' Sånn oppfører min tv-boks seg også, selv om den kommer fra Get. Men jeg har mistanke til at noen stiller den inn på opptak av sine favorittprogram i håp om at jeg ikke skal se det, slik at de kan se maaaange timer med Simpsons når de kommer på besøk. Får hele tiden beskjed om at den er full...*s* Hehe, nå vet jeg ikke om noen saboterer boksen hos dere, men tror ikke det er tilfelle hos oss. Men når jeg bestiller opptak av et program skjer det ikke sjelden at den tar opp et helt døgn eller mer og tømmer kapasiteten. Eller eventuelt at den bare tar opp halve programmet eller i hvertfall ikke hele. Ganske irriterende når jeg har benket meg ned for å se en god film... 0 Siter
frosken Skrevet 11. juni 2010 Skrevet 11. juni 2010 Hehe, nå vet jeg ikke om noen saboterer boksen hos dere, men tror ikke det er tilfelle hos oss. Men når jeg bestiller opptak av et program skjer det ikke sjelden at den tar opp et helt døgn eller mer og tømmer kapasiteten. Eller eventuelt at den bare tar opp halve programmet eller i hvertfall ikke hele. Ganske irriterende når jeg har benket meg ned for å se en god film... ''Ganske irriterende når jeg har benket meg ned for å se en god film...'' Du har bare en ekstra hjelpsom boks. Den er opptatt av at befolkningen bruker for mye tid foran skjermer. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 11. juni 2010 Skrevet 11. juni 2010 ''Ganske irriterende når jeg har benket meg ned for å se en god film...'' Du har bare en ekstra hjelpsom boks. Den er opptatt av at befolkningen bruker for mye tid foran skjermer. ''Du har bare en ekstra hjelpsom boks. Den er opptatt av at befolkningen bruker for mye tid foran skjermer.'' Stemmer ikke helt med de andre rare opptakene den gjør, da. Godt jeg har vett til ikke bestandig å sitte til opptakets slutt... 0 Siter
Helmi Skrevet 11. juni 2010 Skrevet 11. juni 2010 Byttet fra Telenor til Canal Digital for ett år siden pga. Telenors utrolig dårlige kundebehandling. Jeg har vært trofast mot selskapet siden -86, da det hette Televerket, men nok var nok... Høye priser og masse tull - og som sagt: svært dårlige erfaringer med (ikke) å få hjelp når vi trengte det. Mobilene i huset er det litt forskjellig med, veldig tilfeldig. 0 Siter
Gjest hegert Skrevet 11. juni 2010 Skrevet 11. juni 2010 Byttet fra Telenor til Canal Digital for ett år siden pga. Telenors utrolig dårlige kundebehandling. Jeg har vært trofast mot selskapet siden -86, da det hette Televerket, men nok var nok... Høye priser og masse tull - og som sagt: svært dårlige erfaringer med (ikke) å få hjelp når vi trengte det. Mobilene i huset er det litt forskjellig med, veldig tilfeldig. Canal digital eies av Telenor! 0 Siter
Helmi Skrevet 11. juni 2010 Skrevet 11. juni 2010 Canal digital eies av Telenor! Hehe..det visste jeg ikke. Uansett så er det stor forskjell både når det gjelder pris og service 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.