Gå til innhold

Andre lev. en Telenor

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er totalkunder hos Telenor, med flere mobiler, fastnet, adsl, mobilt bredbånd osv

Vurderer å bytte hele sulamitten over til annen leverandør, som kan gi litt gode tilbud og som viser at de setter pris på faste og gode kunder

Hvor er du kunde hen? Og anbefaler du denne?

Tips?

Skrevet

Har du prøvd å bruke telepriser.no for å finne ut til hva som lønner seg med deres forbruksmønster?

Skrevet

Har du prøvd å bruke telepriser.no for å finne ut til hva som lønner seg med deres forbruksmønster?

Nei. Vi har til sammen mange abb. fire i bruk, en til alarm, en tvilling osv.

Plus fasttelefon, internet osv

Det vil nok bli slik at vi må splitte opp for å få det beste alternativet på alle.

Derfor hadde jeg håpet på å få et totaltilbud som kunne dekke alt vi har.

Gjest høstløv
Skrevet

Vi har fast analog telefonabonnement hos Telenor, har prøvd IP-telefoni fra 4-5 forskjellige leverandører, men det funket ikke.

Vi har Tele2 som leverandør av mobiltelfoni med familieabonnenemt med tre telefoner tilkoblet. Jeg har forhåndsbetalt kontantabonnement hos Talkmore.

Vi har Internett abonnement fra Ventelo.

Vi er egentlig fornøyd med dette opplegget.

Gjest Elextra
Skrevet

Vi har begge mobil gjennom jobben, så det kommer litt utenom. Vi har henholdsvis Telenor og Netcom.

Internet, TV og fasttelefon har vi via Viken (Fiber), og er stort sett veldig fornøyd. Eneste vi er mindre fornøyd med "TV-boksen", som tildels lever sitt helt eget liv, særlig hva gjelder opptak og avspilling av disse.

Skrevet

Nei. Vi har til sammen mange abb. fire i bruk, en til alarm, en tvilling osv.

Plus fasttelefon, internet osv

Det vil nok bli slik at vi må splitte opp for å få det beste alternativet på alle.

Derfor hadde jeg håpet på å få et totaltilbud som kunne dekke alt vi har.

Ser at det kan være mye jobb forbundet med å sette seg ned og regne ordentlig på dette, men tror man kan spare ganske mye ved å gjøre den jobben. Jeg brukte telepriser.no for å finne ut hva som lønte seg for meg i forhold til mobilleverandør. Ved å bruke gamle mobilregnininger, så kunne jeg legge inn nøyaktig hvor mange minutter jeg pleide å ringe i måneden, hvor mange sms osv. Jeg ringer mye, og sparer nå ganske mange tusen pr år.

Har imidlertid ikke giddet å sette meg like godt inn i prisene for adsl og fasttelefoni. Der følger jeg bare gammel vane og bruker telenor.

Broren min sparer visstnok ganske mye penger nå ved å ha installert fibernett (eller hva det heter) fra Viken. De får internett, tv og telefon derfra, også bruker de fortsatt telenor til alle mobiltelefonene.

Skrevet

Vi har begge mobil gjennom jobben, så det kommer litt utenom. Vi har henholdsvis Telenor og Netcom.

Internet, TV og fasttelefon har vi via Viken (Fiber), og er stort sett veldig fornøyd. Eneste vi er mindre fornøyd med "TV-boksen", som tildels lever sitt helt eget liv, særlig hva gjelder opptak og avspilling av disse.

''Eneste vi er mindre fornøyd med "TV-boksen", som tildels lever sitt helt eget liv, særlig hva gjelder opptak og avspilling av disse.''

Sånn oppfører min tv-boks seg også, selv om den kommer fra Get. Men jeg har mistanke til at noen stiller den inn på opptak av sine favorittprogram i håp om at jeg ikke skal se det, slik at de kan se maaaange timer med Simpsons når de kommer på besøk. Får hele tiden beskjed om at den er full...*s*

Gjest Elextra
Skrevet

''Eneste vi er mindre fornøyd med "TV-boksen", som tildels lever sitt helt eget liv, særlig hva gjelder opptak og avspilling av disse.''

Sånn oppfører min tv-boks seg også, selv om den kommer fra Get. Men jeg har mistanke til at noen stiller den inn på opptak av sine favorittprogram i håp om at jeg ikke skal se det, slik at de kan se maaaange timer med Simpsons når de kommer på besøk. Får hele tiden beskjed om at den er full...*s*

Hehe, nå vet jeg ikke om noen saboterer boksen hos dere, men tror ikke det er tilfelle hos oss.

Men når jeg bestiller opptak av et program skjer det ikke sjelden at den tar opp et helt døgn eller mer og tømmer kapasiteten. Eller eventuelt at den bare tar opp halve programmet eller i hvertfall ikke hele. Ganske irriterende når jeg har benket meg ned for å se en god film...

Skrevet

Hehe, nå vet jeg ikke om noen saboterer boksen hos dere, men tror ikke det er tilfelle hos oss.

Men når jeg bestiller opptak av et program skjer det ikke sjelden at den tar opp et helt døgn eller mer og tømmer kapasiteten. Eller eventuelt at den bare tar opp halve programmet eller i hvertfall ikke hele. Ganske irriterende når jeg har benket meg ned for å se en god film...

''Ganske irriterende når jeg har benket meg ned for å se en god film...''

Du har bare en ekstra hjelpsom boks. Den er opptatt av at befolkningen bruker for mye tid foran skjermer.

Gjest Elextra
Skrevet

''Ganske irriterende når jeg har benket meg ned for å se en god film...''

Du har bare en ekstra hjelpsom boks. Den er opptatt av at befolkningen bruker for mye tid foran skjermer.

''Du har bare en ekstra hjelpsom boks. Den er opptatt av at befolkningen bruker for mye tid foran skjermer.''

Stemmer ikke helt med de andre rare opptakene den gjør, da. Godt jeg har vett til ikke bestandig å sitte til opptakets slutt...

Skrevet

Byttet fra Telenor til Canal Digital for ett år siden pga. Telenors utrolig dårlige kundebehandling. Jeg har vært trofast mot selskapet siden -86, da det hette Televerket, men nok var nok... Høye priser og masse tull - og som sagt: svært dårlige erfaringer med (ikke) å få hjelp når vi trengte det.

Mobilene i huset er det litt forskjellig med, veldig tilfeldig.

Gjest hegert
Skrevet

Byttet fra Telenor til Canal Digital for ett år siden pga. Telenors utrolig dårlige kundebehandling. Jeg har vært trofast mot selskapet siden -86, da det hette Televerket, men nok var nok... Høye priser og masse tull - og som sagt: svært dårlige erfaringer med (ikke) å få hjelp når vi trengte det.

Mobilene i huset er det litt forskjellig med, veldig tilfeldig.

Canal digital eies av Telenor! :P

Skrevet

Canal digital eies av Telenor! :P

Hehe..det visste jeg ikke. Uansett så er det stor forskjell både når det gjelder pris og service :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...