Gå til innhold

Dom kan true korset i det norske flagget

Anbefalte innlegg

Gjest ikke frepper
Skrevet

Jeg har faktisk aldri reagert på korset og vil nok helst ha flagget slik det er nå. Men stripete hadde vært greit hvis vi ble tvunget til det

''Men stripete hadde vært greit hvis vi ble tvunget til det''

Dette kunne vi brukt: http://christiangays.com/images/flag8.gif

• Svar 46
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

9

• hidi, the scorpion

8

• morsan

7

• Dorthe

7

Mest aktive i denne tråden

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg har faktisk aldri reagert på korset og vil nok helst ha flagget slik det er nå. Men stripete hadde vært greit hvis vi ble tvunget til det

Jeg har aldri sett på flagget som et kors jeg heller - ikke før jeg så denne linken.

Skremmende, egentlig. Korset er snikinnført både her og der. ;)

Men det er klart: Vi kan jo begynne å bruke flagget opp ned. Opp-ned-flagg.

Skrevet

''Men stripete hadde vært greit hvis vi ble tvunget til det''

Dette kunne vi brukt: http://christiangays.com/images/flag8.gif

Gi deg da, det er bare 10% homofile her i landet. Kan ikke gå rundt med homseflagget vi andre da, jeg har i hvert fall ikke lyst til det.

Skrevet

Jeg har aldri sett på flagget som et kors jeg heller - ikke før jeg så denne linken.

Dem lurer oss hele tida vet du, presteskapet ;o)

Gjest ikke frepper
Skrevet

Ikke så mye som skal til, det er vridd 90 grader allerede.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Dem lurer oss hele tida vet du, presteskapet ;o)

Jeg tror ikke jeg hadde tatt sjansen på å kødde med det norske flagget. Disse flaggfanatikerne er steike gale. Ringer jo politiet dersom noen ikke firer flagget i henhold til militær skikk.

Skrevet

Jeg tror ikke jeg hadde tatt sjansen på å kødde med det norske flagget. Disse flaggfanatikerne er steike gale. Ringer jo politiet dersom noen ikke firer flagget i henhold til militær skikk.

Jeg er glad jeg bor i borettslag med vaktmester slik at vaktmesteren tar seg av slike problemer. Men vi har flagg på hytta da.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...