Gå til innhold

Størrelser kommer til å gi meg infarkt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

AW! Jeg har bestilt noen plagg fra Nelly.com

Jeg er helt standard størrelse på gjennomsnittlig norsk husmor! Man bygger FLYMASKINER etter den standardstørrelsen jeg er!

Men når det kommer til klær....)I#/#¤%#&(=+0 Nelly har en grei swung på det... en størrelse opp er det samme som NØYAKTIG like smal. Men en anelse LENGER!!

Jeg hater butikker som kjører en linje der de vil at KUN en type mennesker skal gå i klærne deres. Og resten er henvist til Cubus! Det er FREKT!

Og jeg kommer inn i plaggene, men vet at etter en vask med en krymp på 00,2 promille, så ligger de i skapet fordi de siger ned eller opp på meg..

*surmuler*

Gjest AnnePanneOlsen
Skrevet

Jeg skjønner frustrasjonen din veldig godt! Jeg har sluttet å handle klær jeg ikke kan prøve på forhånd, for jeg blir så oppgitt når de ikke passer at da ender jeg opp med å aldri sende de tilbake heller... Jeg har resignert, og forsøker å overbevise meg selv om at det ikke er meg det er noe galt med når jeg har bukser som varierer i størrelse fra xs til xl. I realiteten tror jeg at jeg er ganske gjennomsnittlig i størrelse og derfor burde passet medium i "alle" klær, men sånn er det absolutt ikke.

Gjest MissP.
Skrevet

Jeg har handla på Gina Tricot noen ganger, de har fasonger som passer meg selv om jeg buler litt ut her og der:-) Husker godt hvor forskjellig det var å gå i klesbutikker den gangen jeg var str 36, nå ser de på meg som om jeg var fanden selv selv om jeg nå er en helt normal 38-40.De henviser meg til hjørnet med svære tunikaer som iallefall ikke får meg til å se mindre ut!

Skrevet

Jeg har handla på Gina Tricot noen ganger, de har fasonger som passer meg selv om jeg buler litt ut her og der:-) Husker godt hvor forskjellig det var å gå i klesbutikker den gangen jeg var str 36, nå ser de på meg som om jeg var fanden selv selv om jeg nå er en helt normal 38-40.De henviser meg til hjørnet med svære tunikaer som iallefall ikke får meg til å se mindre ut!

henviser de deg dit de svære klærne henger??

str 38-40 er jo ikke akkurat stort må jeg si...

Skrevet

Ikke sant..! Hva ER det med å kle damer med former opp i blomstrete gardiner?? Nnnnggghhhhh!

Skrevet

henviser de deg dit de svære klærne henger??

str 38-40 er jo ikke akkurat stort må jeg si...

Nei jeg prøver å avverge at de kaster seg over meg med å si at jeg "impulshandler" og så smiler jeg pent.

Jeg er litt Nemi i klesveien og har ikke all verdens tolmodighet med blide søte damer som ikke SKJØNNER at jeg ikke kan gå i blomstrete tunika med rysjer på brystet... *trekker pusten*

Og når de prøver å overbevise meg "du som er så høy og slank kvitre kvitre* så tenderer jeg mot å bli ond. Man har da speil for fanken...

I dag gikk jeg lei av å prøve olabukser i str 33/34 som overhodet ikke er ment for kvinner med rumpe og som til gjengjeld har gooooood plass til en muffintop. Så jeg marsja inn i en butikk og kjøpte meg et par sort bomull herrebukser med linbelte og lommer på lårene. I to nummer for stort. Så klemmer det i alle fall ikke av pulsårene i lårene mine!

Skrevet

Nei jeg prøver å avverge at de kaster seg over meg med å si at jeg "impulshandler" og så smiler jeg pent.

Jeg er litt Nemi i klesveien og har ikke all verdens tolmodighet med blide søte damer som ikke SKJØNNER at jeg ikke kan gå i blomstrete tunika med rysjer på brystet... *trekker pusten*

Og når de prøver å overbevise meg "du som er så høy og slank kvitre kvitre* så tenderer jeg mot å bli ond. Man har da speil for fanken...

I dag gikk jeg lei av å prøve olabukser i str 33/34 som overhodet ikke er ment for kvinner med rumpe og som til gjengjeld har gooooood plass til en muffintop. Så jeg marsja inn i en butikk og kjøpte meg et par sort bomull herrebukser med linbelte og lommer på lårene. I to nummer for stort. Så klemmer det i alle fall ikke av pulsårene i lårene mine!

hehe =)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...