Gjest Fot i gips Skrevet 11. juni 2010 Skrevet 11. juni 2010 Dersom man er sykmeldt, så kan man i utgangspunktet ikke reise utenlands. Men, man kan søke NAV om å få godkjent at man reiser. Jeg finner ikke skjema man skal bruke for å søke om dette. Noen som kan hjelpe meg med link? 0 Siter
Gjest heipådeisjokedorisei Skrevet 11. juni 2010 Skrevet 11. juni 2010 kan du reise kan du jobbe 0 Siter
Gjest Fot i gips Skrevet 11. juni 2010 Skrevet 11. juni 2010 kan du reise kan du jobbe Feil. Kommer helt an på hvilken jobb du har det. Ser ikke helt forskjellen på å sitte på verandaen hjemme eller sitte i syden, en reise som allerde var bestilt og som ikke refunderes uten at forsikringselskapet må betale. 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 11. juni 2010 Skrevet 11. juni 2010 kan du reise kan du jobbe Det kommer helt an på jobben. Og hva du er sykemeldt for, 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 11. juni 2010 Skrevet 11. juni 2010 Ring og snakk med saksbehandleren din eller noen andre ved ditt nav-kontor. 0 Siter
Gjest heipådeisjokedorisei Skrevet 11. juni 2010 Skrevet 11. juni 2010 Feil. Kommer helt an på hvilken jobb du har det. Ser ikke helt forskjellen på å sitte på verandaen hjemme eller sitte i syden, en reise som allerde var bestilt og som ikke refunderes uten at forsikringselskapet må betale. du får ikke sykepenger da 0 Siter
Gjest Fot i gips? Skrevet 11. juni 2010 Skrevet 11. juni 2010 du får ikke sykepenger da Leste du første innlegget? 0 Siter
Gjest fra bergen Skrevet 11. juni 2010 Skrevet 11. juni 2010 kan du reise kan du jobbe Det er sant som det er sagt. 0 Siter
alida Skrevet 11. juni 2010 Skrevet 11. juni 2010 Tror ikke du trenger et eget skjema. Mener det holder å få legen din til å skrive en anbefaling og så legger du et brev ved der du skriver at du søker om å få beholde pengene. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 11. juni 2010 Skrevet 11. juni 2010 kan du reise kan du jobbe Litt for enkelt tenkt Jeg jobber som lærer og er avhengig av "høreimplantat" for å kunne fungere i jobben min (tunghørte elever som ikke bruker tegnspråk). Hvis implantatet mitt går i stykker kan jeg fint klare meg på ferie i syden, men jeg ville ikke greid å undervise og dermed fått sykemelding. Har man brukket en fot og jobber som f.eks. hjemmehjelp, så kan man trolig heller ikke jobbe, men en sydentur kunne man saktens klart. Har man revmatiske plager som gjør at man ikke kan jobbe, men trenger sol og varme for å kunne fungere, så kan man også reise til syden. Sykdommer er så mangt og jobber er så forskjellige... 0 Siter
Gjest heipådeisjokedorisei Skrevet 11. juni 2010 Skrevet 11. juni 2010 Litt for enkelt tenkt Jeg jobber som lærer og er avhengig av "høreimplantat" for å kunne fungere i jobben min (tunghørte elever som ikke bruker tegnspråk). Hvis implantatet mitt går i stykker kan jeg fint klare meg på ferie i syden, men jeg ville ikke greid å undervise og dermed fått sykemelding. Har man brukket en fot og jobber som f.eks. hjemmehjelp, så kan man trolig heller ikke jobbe, men en sydentur kunne man saktens klart. Har man revmatiske plager som gjør at man ikke kan jobbe, men trenger sol og varme for å kunne fungere, så kan man også reise til syden. Sykdommer er så mangt og jobber er så forskjellige... du kan da gjøre andre oppgaver,vaske litt kanskje 0 Siter
tzatziki1365380058 Skrevet 11. juni 2010 Skrevet 11. juni 2010 kan du reise kan du jobbe Tullebukk! Har man brukket foten, kan man ikke jobbe hvis jobben innebærer å gå/stå det meste av tiden. Sitte på verandaen derimot, går helt fint. Er man sykemeldt pga depresjon, utbrenthet el. l, så kan en reise til og med ha helbredende effekt. Og revmatikere blir jo faktisk ofte sendt sydover på behandlingsreiser. Pollenallergikere blir sendt av gårde i pollensesongen osv osv osv Maaaaange eksempler på at frisk nok til å reise ikke betyr frisk nok til å jobbe. Men reise til syden med gips, DET hadde ikke jeg gjort. Varmt, svett, klø.... 0 Siter
Gjest togli Skrevet 11. juni 2010 Skrevet 11. juni 2010 du kan da gjøre andre oppgaver,vaske litt kanskje Hadde det bare vært så enkelt så ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.