morsan Skrevet 12. juni 2010 Skrevet 12. juni 2010 Gjett hvem i husholdningen som kjeder seg aller mest ved at det har regnet i dag? ;-) Den som gjetter riktig vinner en.... BILDØR! (Ref en gammel KLM-sketsj) 0 Siter
Axcia Skrevet 12. juni 2010 Skrevet 12. juni 2010 ''Gjett hvem i husholdningen som kjeder seg aller mest ved at det har regnet i dag? ;-)'' Ei uten Facebookprofil ;-p 0 Siter
jubalong70 Skrevet 12. juni 2010 Skrevet 12. juni 2010 LOL, jeg tror det er morsan som kjeder seg mest i dag 0 Siter
Atene Skrevet 12. juni 2010 Skrevet 12. juni 2010 Mannen, som eier en åpen bil og ikke kommer seg på tur. 0 Siter
morsan Skrevet 12. juni 2010 Forfatter Skrevet 12. juni 2010 ''Gjett hvem i husholdningen som kjeder seg aller mest ved at det har regnet i dag? ;-)'' Ei uten Facebookprofil ;-p Det er fforsåvidt riktig, selv om jeg tror du tenker feil;-) 0 Siter
morsan Skrevet 12. juni 2010 Forfatter Skrevet 12. juni 2010 LOL, jeg tror det er morsan som kjeder seg mest i dag Nix, absolutt ikke :-) 0 Siter
morsan Skrevet 12. juni 2010 Forfatter Skrevet 12. juni 2010 Mannen, som eier en åpen bil og ikke kommer seg på tur. *he he* Nei, han klarer seg også helt fint. :-) Men om det hadde vært finvær, tror jeg nok båttur hadde hatt høyere prioritet enn biltur:-) 0 Siter
morsan Skrevet 12. juni 2010 Forfatter Skrevet 12. juni 2010 Katten, naturligvis! :-) Ding! Ding!! Ding!!! DET var riktig svar! :-) (Og hun har (heller ikke) Facebook-profil, ref Axcias svar lenger ned *S*) Men nå har regnet gitt seg og hun har forsvunnet ut. Før det var det mye misfornøyd mjauing og kun hyperkjappe tisseturer ut... :-) 0 Siter
peppermyntete Skrevet 12. juni 2010 Skrevet 12. juni 2010 Ding! Ding!! Ding!!! DET var riktig svar! :-) (Og hun har (heller ikke) Facebook-profil, ref Axcias svar lenger ned *S*) Men nå har regnet gitt seg og hun har forsvunnet ut. Før det var det mye misfornøyd mjauing og kun hyperkjappe tisseturer ut... :-) Jippi! Jeg blir tøffest i gata her nå med 6-dørs bil. Godt å høre at pus kom seg ut. Rastløse dyr kan være en fare for inventaret. 0 Siter
morsan Skrevet 12. juni 2010 Forfatter Skrevet 12. juni 2010 Jippi! Jeg blir tøffest i gata her nå med 6-dørs bil. Godt å høre at pus kom seg ut. Rastløse dyr kan være en fare for inventaret. :-) 0 Siter
EnolaGay Skrevet 12. juni 2010 Skrevet 12. juni 2010 For da kan man sveive ned vinduet når det blir varmt! :0) Vi sliter med armer og bein i været vi og. SÅ kaldt i juni. Skuffa. 0 Siter
Angustia Skrevet 12. juni 2010 Skrevet 12. juni 2010 ''Gjett hvem i husholdningen som kjeder seg aller mest ved at det har regnet i dag? ;-)'' Ei uten Facebookprofil ;-p ''Ei uten Facebookprofil ;-p'' Hva, meg?? Har ikke kjeda meg i dag ;-) 0 Siter
cathlin Skrevet 12. juni 2010 Skrevet 12. juni 2010 Kan det være husholdningsPapiret? Ellers tipper jeg katten. 0 Siter
morsan Skrevet 12. juni 2010 Forfatter Skrevet 12. juni 2010 Kan det være husholdningsPapiret? Ellers tipper jeg katten. Tror ikke husholdningspapiret bryr seg noe særlig om været;-) Katten er riktig svar! :-) 0 Siter
cathlin Skrevet 12. juni 2010 Skrevet 12. juni 2010 Ding! Ding!! Ding!!! DET var riktig svar! :-) (Og hun har (heller ikke) Facebook-profil, ref Axcias svar lenger ned *S*) Men nå har regnet gitt seg og hun har forsvunnet ut. Før det var det mye misfornøyd mjauing og kun hyperkjappe tisseturer ut... :-) Å, jeg var for sein. Men nå skal jeg lese. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.