Gå til innhold

Hjemsøkt barnehage

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hahaha!

Takk for en underholdende historie.

*ler*

Med vennlig hilsen

ShitDiddelyDo
Skrevet

Årsaken står i artikkelen.

'' – Dette er jo et nybygg og det kan jo være bygd på et ”urolig” sted, sier prosten. ''

Ingen normale mennesker bygger på urolige steder. Det er da noe alle vet.

Skrevet

Årsaken står i artikkelen.

'' – Dette er jo et nybygg og det kan jo være bygd på et ”urolig” sted, sier prosten. ''

Ingen normale mennesker bygger på urolige steder. Det er da noe alle vet.

Ja, mitt barndomshjem står på et sted som tydeligvis var litt urolig - iallfall de første årene etter at det var bygget inntil ting "fikk satt seg". Det knaket i stuegulvet slik at man måtte sette opp en ekstra støttebjelke under, og ytterdøra måtte tas av og høvles til for å kunne lukkes igjen...;-)

Sikkert noen onde geiteånder fra den gamle seterdriften som var rundt der før i tiden:-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ja, mitt barndomshjem står på et sted som tydeligvis var litt urolig - iallfall de første årene etter at det var bygget inntil ting "fikk satt seg". Det knaket i stuegulvet slik at man måtte sette opp en ekstra støttebjelke under, og ytterdøra måtte tas av og høvles til for å kunne lukkes igjen...;-)

Sikkert noen onde geiteånder fra den gamle seterdriften som var rundt der før i tiden:-)

'' Barna fortalte ikke om noen uforklarlige hendelser på samlingsstunden.

- Jeg vet ikke om barna har sett det selv, men det er gjerne sånn at barn ikke snakker om slike ting. Vi åpnet opp for at de kunne snakke så lenge de ville om temaet.''

Det slår meg at det kan være en mer logisk forklaring på hvorfor barna ikke snakker ...

Gjest ånden i boksen
Skrevet

Hahaha!

Takk for en underholdende historie.

*ler*

Med vennlig hilsen

Det er ikke noe underholdene i dette. Rett og slett skumle saker. Her har man med riktig så onde ånder å gjøre. Kanskje Snåsamannen kan rydde opp?

Skrevet

Det er ikke noe underholdene i dette. Rett og slett skumle saker. Her har man med riktig så onde ånder å gjøre. Kanskje Snåsamannen kan rydde opp?

Det er særdeles underholdende at voksne mennesker tror på dette.

Det som er mer skremmende er hvis unger blir skremt til å tro på slikt!

Gjest ånden i boksen
Skrevet

Det er særdeles underholdende at voksne mennesker tror på dette.

Det som er mer skremmende er hvis unger blir skremt til å tro på slikt!

Ting flyr ikke gjennom luften sånn helt av seg selv. Her er det kanskje satanister som har loffet frem onde ånder fra de mørke hull. Mulig Åndenes Makt kan hjelpe? Som en bonus ville det nok blitt et spennende tv-program av det også.

Skrevet

Ting flyr ikke gjennom luften sånn helt av seg selv. Her er det kanskje satanister som har loffet frem onde ånder fra de mørke hull. Mulig Åndenes Makt kan hjelpe? Som en bonus ville det nok blitt et spennende tv-program av det også.

Joda, både fugler og fly flyr gjennom luften, i tillegg til humler, bier og mye annet.

Dessuten så lyver folk for å gjøre ting spennende.

brilleslangen
Skrevet

Joda, både fugler og fly flyr gjennom luften, i tillegg til humler, bier og mye annet.

Dessuten så lyver folk for å gjøre ting spennende.

hvilken interesse skulle prosten ha av å lyve? Han sier jo han har sett det selv. Men han har jo ingenting med stedet å gjøre bortsett fra at han har prøvd å hjelpe..

Skrevet

hvilken interesse skulle prosten ha av å lyve? Han sier jo han har sett det selv. Men han har jo ingenting med stedet å gjøre bortsett fra at han har prøvd å hjelpe..

Han kom jo i avisen. Mangel som liker publisitet.

Gjest solfryd
Skrevet

Han kom jo i avisen. Mangel som liker publisitet.

Du er nok litt naiv...

Skrevet

Du er nok litt naiv...

Nei, jeg kan anklages for mye, men naiv er jeg ikke.

De naive er jo nettopp de som tror på dette våset om "hjemsøkte" barnehager.

brilleslangen
Skrevet

Nei, jeg kan anklages for mye, men naiv er jeg ikke.

De naive er jo nettopp de som tror på dette våset om "hjemsøkte" barnehager.

Siden du er så sikker på at det er vås... kan du bevise det?

Eller er det bare noe du tror?

Skrevet

Siden du er så sikker på at det er vås... kan du bevise det?

Eller er det bare noe du tror?

Man beviser at ting eksisterer - ved hjelp av bilder, uavhengige observasjoner, osv.

Å bevise at noe ikke eksisterer er selvsagt umulig, særlig når ingen engang kan definere hva "noe" er.

Ergo er det av åpenbare årsaker de som påstår noe eksisterer som har bevisbyrden.

Og, ikke overraskende, er det ingen som kan det - nettopp fordi det ikke er noe der.

Gjest ånden i boksen
Skrevet

Man beviser at ting eksisterer - ved hjelp av bilder, uavhengige observasjoner, osv.

Å bevise at noe ikke eksisterer er selvsagt umulig, særlig når ingen engang kan definere hva "noe" er.

Ergo er det av åpenbare årsaker de som påstår noe eksisterer som har bevisbyrden.

Og, ikke overraskende, er det ingen som kan det - nettopp fordi det ikke er noe der.

Ja, da er det ganske mange som er med på spøken (presten inkludert)...

Skrevet

Ja, da er det ganske mange som er med på spøken (presten inkludert)...

Ja, det er det sikkert. Det er nok et kjedelig sted.

brilleslangen
Skrevet

så hvis noen skulle påstå at jeg ikke eksisterer, så må vi altså bevise at jeg jeg eksisterer, ellers så eksisterer jeg garantert ikke?

Skrevet

så hvis noen skulle påstå at jeg ikke eksisterer, så må vi altså bevise at jeg jeg eksisterer, ellers så eksisterer jeg garantert ikke?

Du eksisterer fordi folk kan se deg, og en hel rekke andre indikasjoner (du har en vekt, osv.)

Hvis du plutselig ble usynlig, vektløs, osv., så er det jo intet som tilsier at du eksisterer.

brilleslangen
Skrevet

Du eksisterer fordi folk kan se deg, og en hel rekke andre indikasjoner (du har en vekt, osv.)

Hvis du plutselig ble usynlig, vektløs, osv., så er det jo intet som tilsier at du eksisterer.

;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...