Gå til innhold

Sprø,tulling eller idiot,men ikke gal.

Anbefalte innlegg

Gjest EUPF58 eller bipolar
Skrevet

Tror jeg har mange psyk syke bak meg når jeg er noe irritert over at man slenger rundt seg med feil brgreper.Et normalt menneske kan kun være sprø,tulliing eller idiot (IQ under 70).

Men ikke gal eller sinnsyk.Vi vil gjerne ha disse to begrepene for oss selv.

Gal mann,eller sinnsyk,bipolar eller manisk depressiv,51 år.

(nei det er ikke feil forum)

Gjest Istapp
Skrevet

Jeg synes iallefall det er teit når folk sier "Det er helt schizofrent",så vet de ikke hva schizofreni er for noe en gang. Og når folk kaller andre schizofren, pga at de oppfører seg som om de har flere personligheter. Har også merket at noen folk bruker ordet "sinnsykt" ofte,tror også det er uvitenhet.

Gjest Dolores77
Skrevet

Mange som kaller seg og venner "gale", men mener mest sprø

Hu der er helt gal asså!

Gjest EUPF58 eller bipolar.
Skrevet

Jeg synes iallefall det er teit når folk sier "Det er helt schizofrent",så vet de ikke hva schizofreni er for noe en gang. Og når folk kaller andre schizofren, pga at de oppfører seg som om de har flere personligheter. Har også merket at noen folk bruker ordet "sinnsykt" ofte,tror også det er uvitenhet.

Da er vi 3 stk i klubben;"Ikke misbruk gal,sinnsyk,og scizofren"!

Gjest EUPF58/BP
Skrevet

Har selv tulla med SZ en gang:Hvor mange SZ trengs det på ett fotballlag? 5,5! he he.Ikke så morsomt for den SZ kanskje?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...