Gå til innhold

Litt annen type filosofering hijab...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså kan vi konkludere med at hijabdamene mest sannsynlig er 100 % "ekte" vare så man slipper ubehagelige overraskelser (bedre med behagelige overraskelser) ;)

Verre med dem som bruker niqab/burka - da kan karen _virkelig_ få seg en overraskelse!! ;-)

Skrevet

Altså kan vi konkludere med at hijabdamene mest sannsynlig er 100 % "ekte" vare så man slipper ubehagelige overraskelser (bedre med behagelige overraskelser) ;)

Ikke sant, bedre med ekte vare ;-)

Skrevet

Verre med dem som bruker niqab/burka - da kan karen _virkelig_ få seg en overraskelse!! ;-)

Her er det bare fantasien som setter grenser; på godt og vondt :-)

Skrevet

Jeg så en tegneserieside om det en gang: En mann sjekker opp en yppig dame i en bar og tar henne med hjem. Der plukker hun av seg push up, korsettet som snurper inn liv og mage, parykken som skjuler et pistrete hår, løsvipper, sminke etc etc og han står der med den mindre pene søsteren til Skipper'ns Olive Oil! ;-)

*LOL*, poenget mitt tatt på kornet :-)

Gjest togli
Skrevet

Hehe :) Leste en gang at endel heldekkede damer elsker å sminke seg forførende under antrekket. Dessuten kan de ta på sexy neglelakk på tærne og stikke tærne så vidt fram under burkaen når de vil ha en manns oppmerksomhet ;)

Du skal se det er disse damene som virkelig har skjønt det ;)

Gjest togli
Skrevet

Ikke sant, bedre med ekte vare ;-)

Tror nok det, ja ;)

Skrevet

Hehe :) Leste en gang at endel heldekkede damer elsker å sminke seg forførende under antrekket. Dessuten kan de ta på sexy neglelakk på tærne og stikke tærne så vidt fram under burkaen når de vil ha en manns oppmerksomhet ;)

Du skal se det er disse damene som virkelig har skjønt det ;)

Jeg tenkte vel mer på situasjoner som i den vitsen med han trailersjåføren som plukket opp en nonne som sto og haiket, og tvang henne ttil å gjøre opp in naturalia for skyssen. Nonnen gikk med på det, dersom det kunne skje bakfra.

Etterpå spurte trailesjåføren: "Hva heter du da, vennen?"

Hvorpå nonnen snufset og sa: "Hjalmar. Jeg er på vei til et karneval!"

Gjest togli
Skrevet

Jeg tenkte vel mer på situasjoner som i den vitsen med han trailersjåføren som plukket opp en nonne som sto og haiket, og tvang henne ttil å gjøre opp in naturalia for skyssen. Nonnen gikk med på det, dersom det kunne skje bakfra.

HAHA:)))

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

De har helt vanlige klær under.

I landet jeg bodde i, var det mange klesbutikker med lekre klær. De muslimske kvinnene handlet på lik linje med oss.

Men disse klærne som de tydeligvis hadde stor interesse av, kunne de bare vise frem hjemme til egen mann, eller innendørs sammen med andre kvinner.

Skrevet

De har helt vanlige klær under.

I landet jeg bodde i, var det mange klesbutikker med lekre klær. De muslimske kvinnene handlet på lik linje med oss.

Men disse klærne som de tydeligvis hadde stor interesse av, kunne de bare vise frem hjemme til egen mann, eller innendørs sammen med andre kvinner.

Se svar til togli lenger ned :-)

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

*he he*

Gjest klorinballe
Skrevet

Enig. Det estetiske perspektivet er veldig viktig. Om ikke det aller viktigste.

Jeg synes også det virker som at mange hijab-damer setter estetikk og utseende i fokus. Mange tungt sminkede som tydelig bruker ganske mye lengre tid enn meg foran speilet iallefall.

Dette føyer seg inn i rekken av ting jeg ikke forstår med dette plagget når en hører diverse argumenter for hvorfor hijab er nødvendig å gå med hver dag. Skal visstnok være for ikke å vekke disse dyriske mennenes oppmerksomhet.

Kan noen her kort forklare meg hvorfor dette plagget da ofte sees i sammenheng med sminke og tettsittende klær??

Hvis det ikke er så farlig likevel å følge de religiøse påbudene, hvorfor er det da så umulig å ta av plagget hvis man har en jobb som krever det?

Gjest klorinballe
Skrevet

Mulig det bare er meg, men jeg synes det er så trist at vi i det hele tatt gjør oss disse filosoferingene i 2010. Ser at mange synes det er så artig å oppdage at de overkledde damene har "normale" interesser, ja til og med shopper pc.

Selv tar jeg detsom en selvfølge at de fleste mennesker er født med naturlig virketrang og behov for å bli stimulert og utfolde seg. Skulle virkelig derfor ønske at den dagen kommer at disse latterlige plaggene og religiøse påfunnene bare blir å lese om i historiebøkene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...