Gjest Mvh Tynn i huden Skrevet 12. juni 2010 Skrevet 12. juni 2010 Noe jeg lurer på.....Hvorfor har noen, som meg, tynn hud, mens andre har tykk hud. Jeg er godt voksen nå, men har nesten alltid hatt den tynne huden. Er ikke glad for det:( vel, er et luksusproblem, men hvorfor denne forskjellen? Gener? Kosthold? Noe man kan gjøre? 0 Siter
Gjest alt man ikke vet Skrevet 12. juni 2010 Skrevet 12. juni 2010 Hmmm...har jeg aldri lagt merke til, hvordan ser du det?? Trodde alle hadde omtrent samme hudtykkelse jeg, 0 Siter
Gjest Mvh Tynn i huden Skrevet 13. juni 2010 Skrevet 13. juni 2010 Hmmm...har jeg aldri lagt merke til, hvordan ser du det?? Trodde alle hadde omtrent samme hudtykkelse jeg, Så fint viss ikke alle legger merke til det:) På meg synest det ved at blodårene blir veldig store og synlige f.eks på armene. Bein som stikker ut på skuldrene osv. Føler meg litt tynn, selv om jeg har normal vekt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.