morsan Skrevet 12. juni 2010 Skrevet 12. juni 2010 BrA! Du og togli stiller opp. Cogito ergo sum! 0 Siter
Gjest segunda Skrevet 12. juni 2010 Skrevet 12. juni 2010 Ok, så den særoppgaven om Snorre Sturlason var ikke på universitetsnivå, med andre ord. Når skrev jeg særoppgave om Snorri Sturluson på universetsnivå? 0 Siter
cathlin Skrevet 12. juni 2010 Forfatter Skrevet 12. juni 2010 Jeg tok det for mange år siden. Jeg syntes logikken og vitenskapsfilosofien var spennende, men filosofihistorien var mindre engasjerende. Mest fordi de prøvde å trykke altfor mye stoff inn i et altfor lite fag, så det ble veldig overfladisk og oppsummerende. ''Mest fordi de prøvde å trykke altfor mye stoff inn i et altfor lite fag, så det ble veldig overfladisk og oppsummerende.'' Ja, det er så typisk. Man rekker sjeldent å fordype seg ordentlig i noe. 0 Siter
morsan Skrevet 12. juni 2010 Skrevet 12. juni 2010 Når skrev jeg særoppgave om Snorri Sturluson på universetsnivå? Du skrev ikke at det var på universitetssnivå, men alt snakket om at du hadde skrevet særoppgave og at du var medforfatter til lærebøker og at du mente at du kunne mer om islandks historie enn enhver annen person på dol (som du ikke vet noe om bakrgunnen til), og for alt vi vet kan en her inne være historieprofessor), fikk meg altså til å tro at du hadde kompetanse om dette utover videregående. Jeg beklager så meget. 0 Siter
cathlin Skrevet 12. juni 2010 Forfatter Skrevet 12. juni 2010 Cogito ergo sum! Øh.. Vaccinium vitis idaea og Rubus ideaus. 0 Siter
morsan Skrevet 12. juni 2010 Skrevet 12. juni 2010 Øh.. Vaccinium vitis idaea og Rubus ideaus. Tussilago farfara? 0 Siter
Gjest segunda Skrevet 12. juni 2010 Skrevet 12. juni 2010 Du skrev ikke at det var på universitetssnivå, men alt snakket om at du hadde skrevet særoppgave og at du var medforfatter til lærebøker og at du mente at du kunne mer om islandks historie enn enhver annen person på dol (som du ikke vet noe om bakrgunnen til), og for alt vi vet kan en her inne være historieprofessor), fikk meg altså til å tro at du hadde kompetanse om dette utover videregående. Jeg beklager så meget. ja for alt jeg og du vet kan det være universitetsprofessorer i historie, og du har grunn til å beklage. Du vet ingenting om min kompetanse utover barneskolen og burde holde deg for god til slikt. 0 Siter
morsan Skrevet 12. juni 2010 Skrevet 12. juni 2010 ja for alt jeg og du vet kan det være universitetsprofessorer i historie, og du har grunn til å beklage. Du vet ingenting om min kompetanse utover barneskolen og burde holde deg for god til slikt. LOL 0 Siter
cathlin Skrevet 12. juni 2010 Forfatter Skrevet 12. juni 2010 Tussilago farfara? Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! 0 Siter
Axcia Skrevet 12. juni 2010 Skrevet 12. juni 2010 Ja, tok det i -94, leste ikke mye, men fikk den ene oppgaven jeg hadde brukt tid på, til examen. Snakk om å ha gullhår i rævva ;-) 0 Siter
morsan Skrevet 12. juni 2010 Skrevet 12. juni 2010 Ja, tok det i -94, leste ikke mye, men fikk den ene oppgaven jeg hadde brukt tid på, til examen. Snakk om å ha gullhår i rævva ;-) What?? Og jeg som trodde alle damer i din generasjon sverget til barbering!! 0 Siter
Axcia Skrevet 12. juni 2010 Skrevet 12. juni 2010 What?? Og jeg som trodde alle damer i din generasjon sverget til barbering!! Jeg har selvsagt tatovert på noen gullhår rundt mitt blekede anus *s* 0 Siter
morsan Skrevet 12. juni 2010 Skrevet 12. juni 2010 Jeg har selvsagt tatovert på noen gullhår rundt mitt blekede anus *s* *S* 0 Siter
Gjest togli Skrevet 12. juni 2010 Skrevet 12. juni 2010 Da må du se denne: Hehe, godt med litt oppdatering ;-) 0 Siter
Axcia Skrevet 12. juni 2010 Skrevet 12. juni 2010 ja for alt jeg og du vet kan det være universitetsprofessorer i historie, og du har grunn til å beklage. Du vet ingenting om min kompetanse utover barneskolen og burde holde deg for god til slikt. Du er like sprø under alle dine nick 0 Siter
morsan Skrevet 12. juni 2010 Skrevet 12. juni 2010 Da må du se denne: I disse fotball-VM-tider burde man kabskje heller se på denne: 0 Siter
Gjest AnnePanneOlsen Skrevet 12. juni 2010 Skrevet 12. juni 2010 Ja, tok det første året jeg studerte på universitetsnivå, og syntes det var et forferdelig kjedelig og unyttig fag. Laaange rekker med rare navn og rare tanker som jeg vel egentlig aldri følte at jeg hadde oversikten over. Noen år senere har jeg faktisk hatt bruk for deler av det, tro det eller ei! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.