Gå til innhold

Examen philosophicum

Anbefalte innlegg

Skrevet

BrA! Du og togli stiller opp.

Cogito ergo sum!

• Svar 56
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• cathlin

13

• morsan

11

• Dorthe

6

• Axcia

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest segunda
Skrevet

Ok, så den særoppgaven om Snorre Sturlason var ikke på universitetsnivå, med andre ord.

Når skrev jeg særoppgave om Snorri Sturluson på universetsnivå?

Skrevet

Jeg tok det for mange år siden. Jeg syntes logikken og vitenskapsfilosofien var spennende, men filosofihistorien var mindre engasjerende. Mest fordi de prøvde å trykke altfor mye stoff inn i et altfor lite fag, så det ble veldig overfladisk og oppsummerende.

''Mest fordi de prøvde å trykke altfor mye stoff inn i et altfor lite fag, så det ble veldig overfladisk og oppsummerende.''

Ja, det er så typisk. Man rekker sjeldent å fordype seg ordentlig i noe.

Skrevet

Når skrev jeg særoppgave om Snorri Sturluson på universetsnivå?

Du skrev ikke at det var på universitetssnivå, men alt snakket om at du hadde skrevet særoppgave og at du var medforfatter til lærebøker og at du mente at du kunne mer om islandks historie enn enhver annen person på dol (som du ikke vet noe om bakrgunnen til), og for alt vi vet kan en her inne være historieprofessor), fikk meg altså til å tro at du hadde kompetanse om dette utover videregående.

Jeg beklager så meget.

Skrevet

Cogito ergo sum!

Øh.. Vaccinium vitis idaea og Rubus ideaus.

Skrevet

Øh.. Vaccinium vitis idaea og Rubus ideaus.

Tussilago farfara?

Gjest segunda
Skrevet

Du skrev ikke at det var på universitetssnivå, men alt snakket om at du hadde skrevet særoppgave og at du var medforfatter til lærebøker og at du mente at du kunne mer om islandks historie enn enhver annen person på dol (som du ikke vet noe om bakrgunnen til), og for alt vi vet kan en her inne være historieprofessor), fikk meg altså til å tro at du hadde kompetanse om dette utover videregående.

Jeg beklager så meget.

ja for alt jeg og du vet kan det være universitetsprofessorer i historie, og du har grunn til å beklage.

Du vet ingenting om min kompetanse utover barneskolen og burde holde deg for god til slikt.

Skrevet

ja for alt jeg og du vet kan det være universitetsprofessorer i historie, og du har grunn til å beklage.

Du vet ingenting om min kompetanse utover barneskolen og burde holde deg for god til slikt.

LOL

Skrevet

Tussilago farfara?

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

Skrevet

Ja, tok det i -94, leste ikke mye, men fikk den ene oppgaven jeg hadde brukt tid på, til examen. Snakk om å ha gullhår i rævva ;-)

Skrevet

Ja, tok det i -94, leste ikke mye, men fikk den ene oppgaven jeg hadde brukt tid på, til examen. Snakk om å ha gullhår i rævva ;-)

What??

Og jeg som trodde alle damer i din generasjon sverget til barbering!!

Skrevet

What??

Og jeg som trodde alle damer i din generasjon sverget til barbering!!

Jeg har selvsagt tatovert på noen gullhår rundt mitt blekede anus *s*

Skrevet

Jeg har selvsagt tatovert på noen gullhår rundt mitt blekede anus *s*

*S*

Gjest togli
Skrevet

Da må du se denne:

Hehe, godt med litt oppdatering ;-)

Skrevet

Du er like sprø under alle dine nick

Skrevet

Da må du se denne:

I disse fotball-VM-tider burde man kabskje heller se på denne:

Gjest AnnePanneOlsen
Skrevet

Ja, tok det første året jeg studerte på universitetsnivå, og syntes det var et forferdelig kjedelig og unyttig fag. Laaange rekker med rare navn og rare tanker som jeg vel egentlig aldri følte at jeg hadde oversikten over. Noen år senere har jeg faktisk hatt bruk for deler av det, tro det eller ei! ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...