Gå til innhold

Vekta stagnerer ikke

Anbefalte innlegg

Gjest ned tre størrelser

Har alltid hørt at det er vanlig at vekten stagnerer i perioder under slanking.

Jeg har ikke opplevd dette, og lurer på hva som kan være årsaken til at jeg går ned og går ned, uten å engang regulere matinntaket underveis.

Jeg begynte slankingen ved nyttår, og har ligget på omtrent minus ett kilo i uken siden dette. Dvs, jeg har nå gått ned 23 kilo.

Spiser det samme i dag, som da jeg begynte slankingen 1.januar:

Frokost: 60 gram blåbærmusli med melk.

Mellommåltid: Banan eller annen frukt.

Lunsj: En kyllingsalat, eller to knekkebrød med makrell i tomat eller smøreost + en pose knaskegulrøtter.

Mellommåltid: En frukt

Middag: vanlig middag, men spiser bare en porsjon og masse grønnsaker til.

Kvelds: Samme som lunsj.

Spiser også en neve nøtter uten salt, og to-tre svisker daglig. Og drikker masse vann.

Har som sakt spist samme mengde siden nyttår, uten å regulere mengden hverken opp eller ned. Vekten går ned jevnt og trutt.

Jeg føler ikke jeg spiser for lite, har nok energi føler jeg.

Trener litt tredemølle eller går tur. Men ikke så mye.

Men burde jeg ikke stagnert litt av og til??

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/348581-vekta-stagnerer-ikke/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...