Gå til innhold

Hjelpemiddel mot brunere ben

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir pent brun på kroppen, men ikke særlig på bena. Ant.gikk de tom for fargepigmenter eller noe når de nådde min plass i køen :S

Hva er hjelpealternativene der ute?

Jeg har prøvd sånn brun på boks tidligere, men slet med å få det jevnt og pent. Det er nå kvalitetsforskjeller på de sprayene, jeg vet jo det men

Noen andre alternativer?

Så en spray - PizBuin - som det sto "få farge 2 x raskere" eller noe sånt, som jeg skjønte det så var dette noe slik hjelp. Noen som kjenner til denne?

Noen med bankers tips for å få pene brune ben så jeg snart kan få på meg litt kortere skjørt og bukser?

Kan ikke det nå, blender folk!

Skrevet

Dove bodylotion, med litt selvbrunede effekt.

Skrevet

Jaha, spennende :)

Vanlig fuktighetskrem altså med selvbruning i? Blir det fin brunfarge eller?

Da skal jeg prøve det :)

Skrevet

Dove bodylotion med farge!!

Før første gangs påføring er det lurt å skrubbe med en skrubbekrem.

Dove er fin fordi den farger ganske svakt hver gang, og dermed reduseres risikoen for stygge skjolder. samtidig har den en mildere og bedre lukt enn de fleste selvbruningskremer med mye futt i.

Brukes minst et par ganger i uka.

Skrevet

Skulle lest ditt svar før jeg svarte selv :-)

Skrevet

Dove bodylotion med farge!!

Før første gangs påføring er det lurt å skrubbe med en skrubbekrem.

Dove er fin fordi den farger ganske svakt hver gang, og dermed reduseres risikoen for stygge skjolder. samtidig har den en mildere og bedre lukt enn de fleste selvbruningskremer med mye futt i.

Brukes minst et par ganger i uka.

To som anbefaler den Dove`n, lovende :D

Jeg bruker svært gjerne fuktighetskrem hver dag etter dusjen jeg da så det skal ikke være noe problem. Skal huske å skrubbe først.

Går det greit sånn i forhold til barbering av bena da? Kan ta på det etterpå liksom?

Skrevet

Den lager fort orange striper. På meg iaffal. Og jeg gikk lei av brunhysteriet, det reger for fanken ute! Så jeg blotter kefirstikkene med sort stubb uten å blunke!

*tilbake til naturen*

Skrevet

Skulle lest ditt svar før jeg svarte selv :-)

Neida, morsan. To som skriver det samme tilsier at det er større sjangs for suksess med produktet vettu :)

Skrevet

To som anbefaler den Dove`n, lovende :D

Jeg bruker svært gjerne fuktighetskrem hver dag etter dusjen jeg da så det skal ikke være noe problem. Skal huske å skrubbe først.

Går det greit sånn i forhold til barbering av bena da? Kan ta på det etterpå liksom?

Man farger bare det ytterste hudlaget, så enhver form for selvbruning sllites mye fortere av enn brunfarge som skyldes sol. Så barbering vil nok øke hastigheten på denne bortslitingen.

Men det er jo bare å føre på ny krem etter barbering! Husk å jevne ut veldig godt - selv med Dove kan man få striper og ujevnheter.

Skrevet

Den lager fort orange striper. På meg iaffal. Og jeg gikk lei av brunhysteriet, det reger for fanken ute! Så jeg blotter kefirstikkene med sort stubb uten å blunke!

*tilbake til naturen*

Kjøp den lyseste. Akkurat nå er det jo så kalt ute at jeg hadde tynn dynejakke på meg i dag. Trenger ikke farge på beina da gitt ;o)

Skrevet

*tilbake til naturen*

Må jevne godt, vettu!

Skrevet

Jeg har brukt denne Piz Buin sprayen i år. Har funket kjempebra på meg, men det er lett å bli solbrent hvis man har anlegg for det, siden den ikke har faktor. Jeg har aldri vært så brun før, ikke den gangen jeg tilbragte en uke på Kreta en gang!

Skrevet

Jeg har brukt denne Piz Buin sprayen i år. Har funket kjempebra på meg, men det er lett å bli solbrent hvis man har anlegg for det, siden den ikke har faktor. Jeg har aldri vært så brun før, ikke den gangen jeg tilbragte en uke på Kreta en gang!

Ååå, såpass :) Men den kan ikke brukes oppå en annen med litt beskyttelse altså? Tenkte at det kanskje gikk men at den alikavel fikk fres i fargen.

Hadde vært topp å få litt brune bein altså :D Og erfaringen din hørtes jo unektelig litt spennende ut

Skrevet

Ååå, såpass :) Men den kan ikke brukes oppå en annen med litt beskyttelse altså? Tenkte at det kanskje gikk men at den alikavel fikk fres i fargen.

Hadde vært topp å få litt brune bein altså :D Og erfaringen din hørtes jo unektelig litt spennende ut

Aner ikke hvordan det blir når man mixer den med annen solkrem, men det går jo an å prøve. Jeg er ihvertfall veldig fornøyd. Har klart å bli godt brun når jeg har lest til eksamen. To ting på en gang ;P

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...