Gjest Esolanes Skrevet 12. juni 2010 Skrevet 12. juni 2010 I dag hentet jeg forventningsfullt min digitalboks fra GET på postkontoret, men det hele ble i grunnen en stor nedtur. Det første jeg la merke til da jeg åpnet pakken var at digitalboksen ser brukt ut; den er full av riper og merker. Enda verre er det at den også er defekt; den er rett og slett så herpa/bulka bak at det ikke er mulig å få inn kontakten. Er det virkelig sånn at det er brukte (og ikke nye) digitalbokser GET sender ut? Det er mulig at jeg er naiv, men jeg tok det som en selvfølge at jeg ville få en splitter ny boks i perfekt stand. 0 Siter
morsan Skrevet 12. juni 2010 Skrevet 12. juni 2010 Du burde returnere den og be om ny! Vi har ikke Get, men Canal Digital, og selvsagt var boksen splitter ny. Den kostet tross alt 3000 kroner. Ligger det ved returlapp? Hvis ikke kan det være lurt å ringe først. Mange firmaer sender deg da returlapp (med porto dekket) slik at de slipper styret med å refundere returporto. 0 Siter
200eek Skrevet 12. juni 2010 Skrevet 12. juni 2010 Har ikke greie på dette men her ville i allefall jeg tatt en rimelig krass telefon og fortalt akkurat det du skriver her Om brukt så burde den i allefall vært brukenes, men jeg ville selvsakt også forventet en ny og ubrukt boks Jeg ville også bedt om at de trakk fra på faktura alle de dagene jeg var uten tv.dekning pga denne ødelagte boksen og inntil jeg fikk en brukendes og bra boks som kunne gi meg tv.signalene jeg faktisk betaler for 0 Siter
Gjest MayLynn Skrevet 13. juni 2010 Skrevet 13. juni 2010 Har altibox og er kjempefornøyd med den... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.