Gå til innhold

Digitalboks

Anbefalte innlegg

Gjest Esolanes
Skrevet

I dag hentet jeg forventningsfullt min digitalboks fra GET på postkontoret, men det hele ble i grunnen en stor nedtur.

Det første jeg la merke til da jeg åpnet pakken var at digitalboksen ser brukt ut; den er full av riper og merker. Enda verre er det at den også er defekt; den er rett og slett så herpa/bulka bak at det ikke er mulig å få inn kontakten.

Er det virkelig sånn at det er brukte (og ikke nye) digitalbokser GET sender ut? Det er mulig at jeg er naiv, men jeg tok det som en selvfølge at jeg ville få en splitter ny boks i perfekt stand.

Skrevet

Du burde returnere den og be om ny!

Vi har ikke Get, men Canal Digital, og selvsagt var boksen splitter ny. Den kostet tross alt 3000 kroner.

Ligger det ved returlapp? Hvis ikke kan det være lurt å ringe først. Mange firmaer sender deg da returlapp (med porto dekket) slik at de slipper styret med å refundere returporto.

Skrevet

Har ikke greie på dette men her ville i allefall jeg tatt en rimelig krass telefon og fortalt akkurat det du skriver her

Om brukt så burde den i allefall vært brukenes, men jeg ville selvsakt også forventet en ny og ubrukt boks

Jeg ville også bedt om at de trakk fra på faktura alle de dagene jeg var uten tv.dekning pga denne ødelagte boksen og inntil jeg fikk en brukendes og bra boks som kunne gi meg tv.signalene jeg faktisk betaler for

Gjest MayLynn
Skrevet

Har altibox og er kjempefornøyd med den...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...