Gå til innhold

Haha, makan til brøler på film-laging

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi satt og så på Anaconda 3 nå nylig og, himmel og hav jeg har aldri sett maken, mens hovedpersonen lå skrekkslagen inni en brennende bil og det var en 20 meter lang Anaconda på utsiden så ser vi i bakgrunn et glimt av en mann som ser ut til å gå tur (så ham i bilvinduet bak hovedpersonen i filmen)

Det var nok ikke en gubbe som var ute og gikk tur da, men heller en fra filmcruet som laget filmen

Det ser unektelig helt hysterisk ut at han daffer sånn still og rolig forbi der når hun ligger skrekkslagen i bilen og frykter både brann og slange

Men hvordan i all verden går det å lage ferdig og gi ut en film med en slik brøler på? Hva kommer det av at de faktisk ikke har sett dette her og har redigert det bort? Nå er vel ikke Anaconda 2 en verdenshit for å si det sånn, men alikavel

Andre som kan fortelle om slike filmbrølere?

Samme med bilder foresten, hvordan går det å sende ut et blad hvor fronten viser en lekker dame med 3 ben eller armer liksom, hehe

Gjest heldigvis ble den stoppa
Skrevet

eller den trusereklama der pikken til modellen stikker frem av trusa :D

ShitDiddelyDo
Skrevet

Sånne feil finner du i selv de største filmproduksjonene. Påkostede filmer som Titanic og Ringenes Herre er fulle av dem.

Anaconda 3 er derimot en film av typen som ganske sikkert hever seg noen hakk av denne typen feil, så jeg tviler på at noen gadd å redigere bort fyren.

Skrevet

Sånne feil finner du i selv de største filmproduksjonene. Påkostede filmer som Titanic og Ringenes Herre er fulle av dem.

Anaconda 3 er derimot en film av typen som ganske sikkert hever seg noen hakk av denne typen feil, så jeg tviler på at noen gadd å redigere bort fyren.

Hmmm, har både sett Titanic og Ringenes Herre, men har ikke fått med meg slike brølere før

Er de både her og der altså, og på såpass dyre og "finere" filmer, helt utrolig

Var ikke klar over den slappheten der jeg altså

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hmmm, har både sett Titanic og Ringenes Herre, men har ikke fått med meg slike brølere før

Er de både her og der altså, og på såpass dyre og "finere" filmer, helt utrolig

Var ikke klar over den slappheten der jeg altså

Hvis du søker på nettet vil du finne sider hvor hundrevis av feil blir diskutert. Det er folk som går på kino kun for å finne sånne feil.

En av de mer åpenbare i Lord of The Rings, som til og med jeg ser enkelt (og jeg ser ikke sånt uten videre), er når Munti og Pippin er fanget av orkene, like før de klarer å komme seg løs og hesten steiler over dem. Da kan du se hvordan begge to skriker og slår ut med armene.

Problemet er bare at armene er bundet, og like etterpå ser du at de kaver seg bort til en øks og får slipt av tauet som binder hendene deres.

Det er ganske vannvittig at det går an å gjøre sånne feil i filmer som koster et halvt statsbudsjett, ja.

Skrevet

Jeg så klippet men så ikke fyren...? Sønnen sier at han så Pirates of the Caribian og langt borte på stranda går en intetanende figur i blå solhatt og skjorte...;0)

Skrevet

Etter å ha sett klippet som "fra Bergen" la ut, er ikke det viktigste spørsmålet hvordan kan man begå slike feil, men hvorfor i all verden ser dere på slike møkkafilmer?! *LOL*

Ellers til det SDD sier, så kan du google "film bloopers" eller "movie mistakes",og kanskje finner du mye artig på denne siden (som jeg bare fant via googling, har ikke sjekket den ut selv ennå):

http://www.moviemistakes.com/

Skrevet

Jeg så klippet men så ikke fyren...? Sønnen sier at han så Pirates of the Caribian og langt borte på stranda går en intetanende figur i blå solhatt og skjorte...;0)

Jeg så heller ikke fyren, meen antok at det var pga kvaliteten på youtubeklippet.

Skrevet

Etter å ha sett klippet som "fra Bergen" la ut, er ikke det viktigste spørsmålet hvordan kan man begå slike feil, men hvorfor i all verden ser dere på slike møkkafilmer?! *LOL*

Ellers til det SDD sier, så kan du google "film bloopers" eller "movie mistakes",og kanskje finner du mye artig på denne siden (som jeg bare fant via googling, har ikke sjekket den ut selv ennå):

He he, nå er det nå så at en faktisk ikke vet hvordan filmen er før den er spist da ;)

Foresten så har jeg plass i livet mitt til slik useriøst halvdritt i blant også :D

Men at det var så mye dårlig redigering var jeg virkelig ikke klart over, enda jeg elsker filmer og er rimelig grown up altså *litt sjokkert over meg selv*

brilleslangen
Skrevet

se en gang til, vi ser en fyr passere vinduet like før slangen kommer

Gjest fra bergen
Skrevet

''men hvorfor i all verden ser dere på slike møkkafilmer''

Kan være ganske underholdene hvis man ser på det som en komedie.

Gjest fra bergen
Skrevet

Og den ormen var skummel. Verste jeg har sett...

Skrevet

He he, nå er det nå så at en faktisk ikke vet hvordan filmen er før den er spist da ;)

Foresten så har jeg plass i livet mitt til slik useriøst halvdritt i blant også :D

Men at det var så mye dårlig redigering var jeg virkelig ikke klart over, enda jeg elsker filmer og er rimelig grown up altså *litt sjokkert over meg selv*

''He he, nå er det nå så at en faktisk ikke vet hvordan filmen er før den er spist da ;)''

Nei, men jo høyere tall etter filmtittelen, desto mindre grunn til å se den;-) De blir som regel dårligere og dårligere for hver oppfølger, så en tommelfingerregel er å se dem i riktig rekkefølge og stoppe når man synes "nok er nok"! :-)

Ellers ser jeg på mye useiøst dritt eller hva du kalte det selv også, men jeg måtte bare kommentere dette. :-)

Skrevet

''men hvorfor i all verden ser dere på slike møkkafilmer''

Kan være ganske underholdene hvis man ser på det som en komedie.

Ja, det er sant :-)

Ed Woods "Plan 9 from outer space" bør f eks absolutt vurderes i komediegenren!

Skrevet

Ja, nå så jeg han! Jeg kikket først etter at dama ble slukt, ref kommentaren om brann etc i hovedinnlegget:-)

Skrevet

Og den ormen var skummel. Verste jeg har sett...

Jeg synes den virket veld kunstig...

Gjest fra bergen
Skrevet

Jeg synes den virket veld kunstig...

*Ironi* ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...