EnolaGay Skrevet 13. juni 2010 Skrevet 13. juni 2010 Jeg så heller ikke fyren, meen antok at det var pga kvaliteten på youtubeklippet. Jo nå så jeg skapningen! LOL 0 Siter
brilleslangen Skrevet 13. juni 2010 Skrevet 13. juni 2010 Ja, nå så jeg han! Jeg kikket først etter at dama ble slukt, ref kommentaren om brann etc i hovedinnlegget:-) Jeg så han heller ikke første gang jeg så klippet... Men forøvrig er jo dette i en slik del av filmen hvor det skjer såpass mye som tar bort oppmerksomheten, så jeg ville ikke lagt merke til det om jeg ikke hadde visst det skulle være der... Men når det er sagt... Når jeg ser dette klippet er jeg egentlig veldig glad for at jeg ikke har sett filmen. Jeg liker ikke slike filmer jeg... 0 Siter
morsan Skrevet 13. juni 2010 Skrevet 13. juni 2010 Jeg så han heller ikke første gang jeg så klippet... Men forøvrig er jo dette i en slik del av filmen hvor det skjer såpass mye som tar bort oppmerksomheten, så jeg ville ikke lagt merke til det om jeg ikke hadde visst det skulle være der... Men når det er sagt... Når jeg ser dette klippet er jeg egentlig veldig glad for at jeg ikke har sett filmen. Jeg liker ikke slike filmer jeg... Enig både mht at oppmerksomheten er retet andre steder og at jeg heller ikek ville sett denne filmen :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.