Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest AnnePanneOlsen
Skrevet

10 av 10, men jeg er spesielt interessert kan man vel si... :)

Skrevet

Haha! 3 av 10 ;O)

Jeg er heller ingen ekspert. 5 av 10 :-)

candyqueen_83
Skrevet

Jeg er heller ingen ekspert. 5 av 10 :-)

Bedre enn meg :o) Jeg har aldri interessert meg for mytologi så klarer liksom ikke helt å plassere navnene :o) Husker jeg aldri fulgte med på det på skolen.

Skrevet

Bedre enn meg :o) Jeg har aldri interessert meg for mytologi så klarer liksom ikke helt å plassere navnene :o) Husker jeg aldri fulgte med på det på skolen.

Samme her:-) Norrøn mytologi har aldri interessert meg annet enn at det går inn gjennom det ene øret og ut gjennom det andre:-)

Flimmer1365381250
Skrevet

2 av 10. Men fikk rett på kjærlighetsgudinnen:p

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Skulle ønske jeg fikk tatt quizen, siden jeg er interessert i norrøn mytologi og bør få full pott. Men den bare henger seg etter det første spørsmålet. :(

Skrevet

Kunne ingenting, men flaksen ga meg 3 av 10 rette.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...