Gjest hva ville du gjort Skrevet 13. juni 2010 Skrevet 13. juni 2010 inne til reperasjon? kjøpte den til jun-09. Den var inne en gang i jan til repreasjon da det var feil. Fikk den tilbake etter 3 uker. Feilen var ikke ordnet skikkelig, slik at maskinen ble innlevert 17 april d.å. I dag 13 juni har jeg ennå ikke fått den tilbake. Når jeg henvender meg til eplehuset har de en forklaring på dette, men opptrer ikke særlig høflig. Nå begynner jeg å bli skikkelig sint. Hvilke rettigheter har jeg her? bør de kompensere for noe siden jeg heller ikke fikk lånemaskin? (de hadde ikke). 0 Siter
Gjest hva ville du gjort Skrevet 13. juni 2010 Skrevet 13. juni 2010 Obs, kjøpte den i des -09. 0 Siter
Gjest fra bergen Skrevet 13. juni 2010 Skrevet 13. juni 2010 Hvis du ikke har fått låne en ny maskin bør du kreve at kjøpet heves! 0 Siter
EnolaGay Skrevet 13. juni 2010 Skrevet 13. juni 2010 Sannelig om jeg vet.. Vi leverte inn vår nye defekte snøfres i...slutten av mars. Ikke hørt noe siden. Hm. Bør kanskje purre.. 0 Siter
Gjest fra bergen Skrevet 13. juni 2010 Skrevet 13. juni 2010 Sannelig om jeg vet.. Vi leverte inn vår nye defekte snøfres i...slutten av mars. Ikke hørt noe siden. Hm. Bør kanskje purre.. Du bør snarest be om en på lån. En vet aldri når det kan komme 1/2m sne. 0 Siter
EnolaGay Skrevet 13. juni 2010 Skrevet 13. juni 2010 Du bør snarest be om en på lån. En vet aldri når det kan komme 1/2m sne. *ser ut av vinduet på "høstværet"* Jeg ser ikke bort i fra den muligheten nå nei.. 0 Siter
Liliaceae Skrevet 13. juni 2010 Skrevet 13. juni 2010 *ser ut av vinduet på "høstværet"* Jeg ser ikke bort i fra den muligheten nå nei.. Sikkert greit å purre opp det, og gi beskjed om at du må ha den en viss dato, kanskje? Fort gjort at den blir glemt.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.