Gå til innhold

Hvor lenge kan en godta at en mac er............

Anbefalte innlegg

Gjest hva ville du gjort
Skrevet

inne til reperasjon? kjøpte den til jun-09. Den var inne en gang i jan til repreasjon da det var feil. Fikk den tilbake etter 3 uker. Feilen var ikke ordnet skikkelig, slik at maskinen ble innlevert 17 april d.å. I dag 13 juni har jeg ennå ikke fått den tilbake. Når jeg henvender meg til eplehuset har de en forklaring på dette, men opptrer ikke særlig høflig. Nå begynner jeg å bli skikkelig sint. Hvilke rettigheter har jeg her? bør de kompensere for noe siden jeg heller ikke fikk lånemaskin? (de hadde ikke).

Gjest hva ville du gjort
Skrevet

Obs, kjøpte den i des -09.

Gjest fra bergen
Skrevet

Hvis du ikke har fått låne en ny maskin bør du kreve at kjøpet heves!

Skrevet

Sannelig om jeg vet.. Vi leverte inn vår nye defekte snøfres i...slutten av mars. Ikke hørt noe siden. Hm. Bør kanskje purre..

Gjest fra bergen
Skrevet

Sannelig om jeg vet.. Vi leverte inn vår nye defekte snøfres i...slutten av mars. Ikke hørt noe siden. Hm. Bør kanskje purre..

Du bør snarest be om en på lån. En vet aldri når det kan komme 1/2m sne.

Skrevet

Du bør snarest be om en på lån. En vet aldri når det kan komme 1/2m sne.

*ser ut av vinduet på "høstværet"*

Jeg ser ikke bort i fra den muligheten nå nei..

Skrevet

*ser ut av vinduet på "høstværet"*

Jeg ser ikke bort i fra den muligheten nå nei..

Sikkert greit å purre opp det, og gi beskjed om at du må ha den en viss dato, kanskje?

Fort gjort at den blir glemt..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...