Gjest utbrent eller ME? Skrevet 13. juni 2010 Skrevet 13. juni 2010 jeg forsøker å forstå forskjellen men forstår det ikke helt Hvis jeg etter en tid nå mister all energi, alt jeg gjør er det ork. Jeg føler meg fullstendig tappet for krefter og jeg orker knapt å gå ut. Jeg vet ikke hvorfor jeg er så utmattet. Det kan også ha noe med langvarig stress å gjøre. vil jeg da få diagnosen utbrenhet ( er det en egen diagnose?) Eller ville jeg havnet på en ME-diagnose? 0 Siter
Gjest utbrent eller ME Skrevet 13. juni 2010 Skrevet 13. juni 2010 nei depresjon Men man kan jo bli deppa av å miste energien og overskuddet også. Vi vet jo ikke hva som er høna og egget her. På den andre siden kan man jo følte seg fullstendig utmattet og vise tegn på utbrenthet uten å ha depresjon også. 0 Siter
Gjest MayLynn Skrevet 13. juni 2010 Skrevet 13. juni 2010 Har lest at forskjellen er om man har treningsintoleranse. Blir man værre i musklene av trening er det ME - hjelper trening er det ikke. Men er ingen ekspert... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.