meg__123! Skrevet 13. juni 2010 Skrevet 13. juni 2010 Går det an å bestille en legetime på et annet legesenter enn der jeg har fastlegen min? 0 Siter
rose23 Skrevet 13. juni 2010 Skrevet 13. juni 2010 Om det er akutt har du rett til hjelp ved nærmeste legevakt/senter... ellers er det fastlegen. 0 Siter
meg__123! Skrevet 13. juni 2010 Forfatter Skrevet 13. juni 2010 Om det er akutt har du rett til hjelp ved nærmeste legevakt/senter... ellers er det fastlegen. ok.. Det virket som jeg kunne få time på et legesenter like i nærheten her men... får ringe imorgen å høre.. 0 Siter
Caloni Makaroni Skrevet 14. juni 2010 Skrevet 14. juni 2010 ok.. Det virket som jeg kunne få time på et legesenter like i nærheten her men... får ringe imorgen å høre.. Det er ingen lov som sier at du ikke kan bestille på et annet legesenter, men legene har plikt til å prioritere sine egne pasienter (de de er fastlege for). Det er jo alltid stor pågang hos alle leger, så om de dermed sier at de ikke har kapasitet, eller om de gir deg en time litt fram i tid, det kommer sikkert an på det enkelte legekontoret. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.