Gå til innhold

ang legetime..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Går det an å bestille en legetime på et annet legesenter enn der jeg har fastlegen min?

Skrevet

Om det er akutt har du rett til hjelp ved nærmeste legevakt/senter... ellers er det fastlegen.

Skrevet

Om det er akutt har du rett til hjelp ved nærmeste legevakt/senter... ellers er det fastlegen.

ok.. Det virket som jeg kunne få time på et legesenter like i nærheten her men...

får ringe imorgen å høre..

Caloni Makaroni
Skrevet

ok.. Det virket som jeg kunne få time på et legesenter like i nærheten her men...

får ringe imorgen å høre..

Det er ingen lov som sier at du ikke kan bestille på et annet legesenter, men legene har plikt til å prioritere sine egne pasienter (de de er fastlege for). Det er jo alltid stor pågang hos alle leger, så om de dermed sier at de ikke har kapasitet, eller om de gir deg en time litt fram i tid, det kommer sikkert an på det enkelte legekontoret.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...