Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Åh herre gud jeg kommer til å ete meg ihjel... Ulvehungeren har slått til for fullt denne gangen.

Noen som vet hva som kan hjelpe?

Nå sitter jeg faen meg her med frossne kransekakeringer... *gaaaal*

Gjest stopp!
Skrevet

''Noen som vet hva som kan hjelpe?

''

Det som hjelper mest, er å slutte med overspisingen. En måte å få til det på, er å holde seg helt unna kaker, is, godteri osv - og kun spise tyggegummi og pastiller utenom forhåndsplanlagte måltider.

Gjest medister-Lovisa
Skrevet

Drikk masse vann (8-10 liter om dagen).

Skrevet

''Noen som vet hva som kan hjelpe?

''

Det som hjelper mest, er å slutte med overspisingen. En måte å få til det på, er å holde seg helt unna kaker, is, godteri osv - og kun spise tyggegummi og pastiller utenom forhåndsplanlagte måltider.

Nei du sier ikke det?!

Vel, HADDE DET VIRKA SÅ HADDE JEG VEL GJORT DET OG IKKE SPURT HER DA VETTØ!! *ustabil*

Skrevet

Å drikke så mye vann er farlig.

Skrevet

Det er farlig! Og hvem greier å drikke 10 liter vann om dagen??

Skrevet

Nettopp!

Gjest stopp!
Skrevet

Nei du sier ikke det?!

Vel, HADDE DET VIRKA SÅ HADDE JEG VEL GJORT DET OG IKKE SPURT HER DA VETTØ!! *ustabil*

Overspisingen forsterker ustabiliteten. Du må først stoppe, og så vil du få mindre behov for å spise.

Gjest medister-Lovisa
Skrevet

Pussig. Jeg har ikke dødd av det.

Skrevet

*sender deg en klem*

Jeg slites mellom ønsket om å sitte i jakkelommen din og grine og henge deg opp ned etter øyelokkene og true deg til å blunke...

I morgen skal jeg løpe en mil og ta 150 kilo i beinpress. Det hjelper en liten stund. I det minste. Og så gleder jeg meg til jeg blir for gammel for dette tullet!

Skrevet

Ta å tygg i deg et knekkebrød eller to, uten pålegg. Drikk masse vann til, og så tygger du sukkerfri tyggegummi.

Skrevet

Jeg slites mellom ønsket om å sitte i jakkelommen din og grine og henge deg opp ned etter øyelokkene og true deg til å blunke...

I morgen skal jeg løpe en mil og ta 150 kilo i beinpress. Det hjelper en liten stund. I det minste. Og så gleder jeg meg til jeg blir for gammel for dette tullet!

''Jeg slites mellom ønsket om å sitte i jakkelommen din og grine og henge deg opp ned etter øyelokkene og true deg til å blunke...''

*skremt* ;-)

''I morgen skal jeg løpe en mil og ta 150 kilo i beinpress. Det hjelper en liten stund. I det minste. Og så gleder jeg meg til jeg blir for gammel for dette tullet!''

Vær snill med deg selv.

Med vennlig hilsen

Skrevet

Har du prøvd profesjonel hjelp?

*sende masse trøst*

Skrevet

Er det så farlig da? Frossen kake er godt. Jeg har forresten fyrstekake i skapet, kanskje jeg skal ta en bit.

Skrevet

Nei du sier ikke det?!

*lol*

Dette var en morsom tråd.

Skrevet

Kransekake tiner fort, men det er sikkert best å holde seg unna raske karbohydrater, for da vil man bare ha mer!

Ta deg heller en skive ost eller et egg :-)

Skrevet

Pussig. Jeg har ikke dødd av det.

Du skal virkelig være forsiktig med å drikke så mye vann. Det trekker inn i cellene, gir deg hjerneødem og respirasjonsstans. Toksisk grense for vann er rundt 11 liter på et døgn, så drikker du ti er du farlig nær.

Gjest Kayia
Skrevet

Frosne kransekaker er digg :)

*var ikke til hjelp*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...