Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gravid?

NEI! *stirre ondt på* Jeg har unger NOK. Og det var de som sørget for denne elendigheta i første omgang. Før jeg fikk dem hadde jeg aldri pms!

Skrevet

Har du prøvd profesjonel hjelp?

*sende masse trøst*

Ja. De tilbyr SSRI og det er det. Jeg tror ikke det hjelper å bli kjemisk lobotomert. Da risikerer man andre ting som er mye verre i det lange løp.

Skrevet

*lol*

Dette var en morsom tråd.

Mm. Føler meg morsom du. Ikke så veldig. Men det blir kanskje gøyere etterhvert. Jeg skal innom en helsekost og kjøpe sink, magnesium, A, B, og E vitaminer og noe til.. skal tro om man får alt i en og samme pille..

Det hadde vært kjekt.

Men jeg tror ikke det hjelper. Egentlig.

Gjest Shira :o)
Skrevet

Jeg ville spist proteiner. For du er jo sulten sant, kommer til å spise, så jeg ville gått for noe som muligens stagget hungeren litt.

Selv elsker jeg egg (men tåler jeg det? Neeeeida, så det kan bare spises når jeg vet jeg skal være hjemme det neste døgnet. Ha, der klarte jeg å syte i din sytetråd, he he)

Så spis protein og krev at alle rundt deg skal gi deg sympati, det hjelper også litt nemlig.

*sender over egg & bacon + en klem*

Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1276500815' post='4379704]

Jeg ville spist proteiner. For du er jo sulten sant, kommer til å spise, så jeg ville gått for noe som muligens stagget hungeren litt.

Selv elsker jeg egg (men tåler jeg det? Neeeeida, så det kan bare spises når jeg vet jeg skal være hjemme det neste døgnet. Ha, der klarte jeg å syte i din sytetråd, he he)

Så spis protein og krev at alle rundt deg skal gi deg sympati, det hjelper også litt nemlig.

*sender over egg & bacon + en klem*

Det der var kanskje ikke så dumt. Jeg har vært innom tanken på kjøtt selv.. men liksom følt meg teit og forkastet.. Skal jaggu spørre treningsinstruktøren i dag jeg, hun driver med kost også!

Og det er virkelig bare å syte! *dele tråden til alle som vil* :0)

Jeg har "monsterpms" og jeg sliter virkelig. Det er forøvrig ikke noen å syte til her!

Gjest Shira :o)
Skrevet

Det der var kanskje ikke så dumt. Jeg har vært innom tanken på kjøtt selv.. men liksom følt meg teit og forkastet.. Skal jaggu spørre treningsinstruktøren i dag jeg, hun driver med kost også!

Og det er virkelig bare å syte! *dele tråden til alle som vil* :0)

Jeg har "monsterpms" og jeg sliter virkelig. Det er forøvrig ikke noen å syte til her!

Ja, spør! Fysiodama mi kan mye om kost, så jeg spør og graver om alt mulig jeg.

Når det ikke er noen å syte til hjemme, da bruker man Dol! Jeg skal til tannlegen i dag med to knekte tenner, så jeg syter til alle som kommer i min nærhet, og kommer de ikke, så ringer jeg. ;o)

Det skal være diverse remedier som skal hjelpe mot PMS, men jeg aner ikke hva, men andre dolere vet nok. Jeg lever lykkelig så lenge jeg får ta mine p-piller, men fytti så sinna jeg blir dersom de tar dem i fra meg!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...