Gå til innhold

Ny type meldekort når en er ferdig med kurs?

Anbefalte innlegg

Gjest Grønn på dette
Skrevet

Har gått på kurs via nav i 6 mnd. og er nå ferdig med dette. Lurer derfor på om jeg får et annet slags melde kort heretter, for hva skal jeg nå krysse av på? Om jeg skal arbeide litt er jo greit, men om jeg ikke skal gjøre noe som helst, da kan jeg jo ikke krysse av på tiltak. Noen som vet dette??

Skrevet

Det er vel samme meldekort? Du bare krysser av på nei om du ikke har vært på kurs eller tiltak. Var i alle fall det jeg gjorde da jeg gikk på rehab, og selv om det heter noe annet er prinsippet det samme. :)

Gjest Grønn på dette
Skrevet

Det er vel samme meldekort? Du bare krysser av på nei om du ikke har vært på kurs eller tiltak. Var i alle fall det jeg gjorde da jeg gikk på rehab, og selv om det heter noe annet er prinsippet det samme. :)

Jo men hva med neste stepp på kortet, der hvor du krysser av for hvor mye du evntuelt har jobbet? Jobber du 4 timer en dag, hva gjør du for å få for de resterende timene fra Nav?

Det er her jeg lurer på om jeg må ha et annet slags meldekort, nå som jeg ikke kurses lengre..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...