Gå til innhold

Hund på kennel - pris

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som pleier å ha hund på kennel? Hadde ett kull på tispa mi i fjor, og nå skal vi passe en av "valpene" i tre uker i sommer. Men hva skal vi ta for det? Har sett priser på kennel fra 150.-/dag og opp til 350.- for privat pass hos "Din beste venn". Den skal ha med egen mat, men bor hos oss sammen med hundene våre og det er jo bedre enn på kennel egentlig? Noen som har peiling? VI kjenner ellers ikke eierne, annet enn som valpekjøpere, så det er ikke en ren vennetjeneste heller, men samtidig syns jeg ikke vi kan ta alt for mye.

Gjest Vår erfaring
Skrevet

Tenåringen min passet hunder for 1000 kr uka. Hele familien hjalp jo til da. 300 kr døgnet er mye synes jeg.

Gjest Shira :o)
Skrevet

Her koster det 200 kr døgnet på kennel, vi bor på ett lite sted. Da får hunden en lang tur per dag + lek med andre om ønskelig, også tilgang til eget rom dersom det er aktuelt.

Mat vet jeg ikke. Jeg har ikke hatt hunden min der selv, men naboen min har.

Jeg aner ikke hva jeg ville tatt, men litt mindre enn kennelprisen tror jeg.

Gjest harikkenickfortiden
Skrevet

Husk at når en har hunder i kennel, og betaler døgnpris, så skal kenneleierne både betale skatt og moms av det du betaler. Så det blir jo ikke penger rett i lomma.

det må du kanskje tenke litt på når du tar betaling, fordi du får det rett i lomma.

der jeg leverte hunden min i kennel, betalte jeg 140 pr døgn. ingen tur med hunden. og da synes jeg det var billig, når du vet hvor mye som går vekk i skatt og moms.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...