Gjest merkelig syns jeg Skrevet 14. juni 2010 Skrevet 14. juni 2010 I går ble underleppen min blå og siden har den vært det.... Noen som aner hva det kan skyldes? Jeg er en jente på 30 år, drikke rog røyker som en svamp. Har hostet en del i det siste og det surkler litt i brystet, ellers har jeg vært på jobb i dag og vært i fin form... 0 Siter
Lillemus Skrevet 14. juni 2010 Skrevet 14. juni 2010 Blå lepper kan skyldes problemer med oksygenopptaket... 0 Siter
Gjest merklig syns jeg Skrevet 14. juni 2010 Skrevet 14. juni 2010 Blå lepper kan skyldes problemer med oksygenopptaket... Ja, men da hadde jeg vel merket det tydelig? Ligget på gulvet og gipset etter luft.. 0 Siter
Lillemus Skrevet 14. juni 2010 Skrevet 14. juni 2010 Ja, men da hadde jeg vel merket det tydelig? Ligget på gulvet og gipset etter luft.. ''Ja, men da hadde jeg vel merket det tydelig? Ligget på gulvet og gipset etter luft..'' *hehe* Nei. Mange hjertebarn har blå lepper, men de ligger ikke på golvet og gisper etter pusten av den grunn. 0 Siter
Platina Skrevet 14. juni 2010 Skrevet 14. juni 2010 ''drikker og røyker som en svamp.'' Jeg vet ikke HVA det er, men kan tenke meg hva som er årsaken... Anbefaler en tur til legen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.