Gå til innhold

Dagkrem med faktor.

Anbefalte innlegg

Gjest Shira :o)
Skrevet

Har du en du anbefaler?

Om sommeren må jeg ha faktor, helst faktor 15. Jeg får ca 3 millioner fregner med faktor, men uten blir jeg i tillegg rosa. Ser ut som en liten griseunge som har stått bak en traktor som spinner i gjørma.

Siden jeg er litt forfengelig vil jeg helst se ut som at jeg bare har stått bak denne traktoren, ikke som en gris. ;o)

Kan bruke solkrem, men siden jeg smører ansiktet hver dag uansett, er det greitt å være ferdig med det, synes ikke solkrem er behagelig i ansiktet. *kravstor*

candyqueen_83
Skrevet

Den fra MD Formulations. Antioksidant ett eller annet.

Skrevet

Den fra MD Formulations. Antioksidant ett eller annet.

Har de den på feelunique? Eller handler du MD andre steder?

candyqueen_83
Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1276972150' post='4383254]

Har de den på feelunique? Eller handler du MD andre steder?

MD pleier å være billig på midwestskincare.com men finner den ikke der nå. Fant den ikke til under 200 kr noen av stedene jeg søkte på, men du kan jo lete selv.Ene stedet kosta den 200,25 kr :P

MD formulations Moisture Defense Antioxidant Moisturizer SPF20. Den koster 650-700 kr i Norge tror jeg da.

Skrevet

Vishy fra apoteket med faktor 15.

Den stod jeg faktisk å kikket på her om dagen, men så ble mitt nummer plinget, så jeg satte den fra meg av en eller annen grunn.

Skrevet

MD pleier å være billig på midwestskincare.com men finner den ikke der nå. Fant den ikke til under 200 kr noen av stedene jeg søkte på, men du kan jo lete selv.Ene stedet kosta den 200,25 kr :P

MD formulations Moisture Defense Antioxidant Moisturizer SPF20. Den koster 650-700 kr i Norge tror jeg da.

Thanks. :o)

Kan kikke litt selv også.

Skrevet

Jeg elsker Estee Lauder sine hudkremer - og de har 15 SPF.

Skrevet

Jeg elsker Estee Lauder sine hudkremer - og de har 15 SPF.

Takk for tips. :o)

Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1276989539' post='4383428]

Thanks. :o)

Kan kikke litt selv også.

Jeg liker Lumene sin dagkrem , faktor 15 . Selges på Vita til 199 kr . Akkurat nå er den på tilbud til 149.

Skrevet

Jeg liker Lumene sin dagkrem , faktor 15 . Selges på Vita til 199 kr . Akkurat nå er den på tilbud til 149.

Takker for tips. Har jo ikke Vita her i grisegrendte strøk hvor jeg bor ;o) Kan kikke etter på nettet.

Skrevet

Clinique har en god dagkrem med faktor 25. Jeg bruke nå en fra apoteket med faktor, tror det er SPF 12. Den er på en liten tube, men husker ikke navnet. Er enig i at dagkrem med faktor er bedre enn daglig bruk av solkrem.

Skrevet

Clinique har en god dagkrem med faktor 25. Jeg bruke nå en fra apoteket med faktor, tror det er SPF 12. Den er på en liten tube, men husker ikke navnet. Er enig i at dagkrem med faktor er bedre enn daglig bruk av solkrem.

Jeg må på apoteket en dag uansett, så jeg kan kikke litt da. SP 25 innbiller jeg meg at er for mye. Jeg må nemlig få rikelig med fregner, får jeg bare noen så ser det ut som jeg har bart. ;o)

• 4 uker senere...
Skrevet

Hei :o) Du har sikkert kjøpt krem med faktor et annet sted nå, men vil bare si de har fått inn Md sin krem her igjen hvis du skulle trenge senere.

http://www.midwestskincare.com/Moisturizers/Lotions/MD-Formulations-Moisture-p6115837.html

180 kr pluss frakt. Anbefales.

Jeg har kjøpt, men trenger jo før eller senere en ny, så takker mye for tips!

Gikk mye av den jeg kjøpte på ferie, sola var sterk, så jeg har en zillion fregner, men jeg er heldigvis ikke rød. ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...