Gå til innhold

Sykkelbukse og treningsthights|

Anbefalte innlegg

Gjest lurer jeg på en lørdagskveld

Nå har jeg endelig gått til innkjøp av sykkelbukse, jeg trener spinning 2 ganger i uka. Er det slik at man ikke skal bruke truse under sykkelbukse? Mener å ha hørt det, men er ikke sikker på dette.

Og vanlige treningsthightser, de bruker man undertøy under?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/348966-sykkelbukse-og-treningsthights/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest lurer jeg på en lørdagskveld

Det er helt korrekt - begge deler.

Jeg har glemt meg bort et par ganger da jeg har syklet ute, og da har jeg faktisk endt opp med å stoppe for å ta av trusa. (Så får vi håpe inngen har sett det *ler*)

Hehe - synes jeg ser deg ja :D

Takk for svar, mente å ha hørt at man ikke skal bruke undertøy under sykkelbukse men var ikke sikker.

Skal avgårde og prøve meg på spinning med sykkelbukse og sykkelsko for første gang i dag. :) Har hittil bare brukt vanlig thights og joggesko. Gleder meg

Hehe - synes jeg ser deg ja :D

Takk for svar, mente å ha hørt at man ikke skal bruke undertøy under sykkelbukse men var ikke sikker.

Skal avgårde og prøve meg på spinning med sykkelbukse og sykkelsko for første gang i dag. :) Har hittil bare brukt vanlig thights og joggesko. Gleder meg

Lykke til. Det fungerer mye bedre:-) Husk at nå kan du også trekke opp beina i tråkkene:-)

Annonse

Uansett hvilket nivå man driver aktivitet på, pleier de fleste bruke bomullstruse under både sykkelbuksa og tightsen. Det er både behagelig og mest hygienisk.

Da synes jeg du skal ta deg en tur ut og stoppe en gruppe syklister for å forhøre deg. For dette stemmer ikke:-)

Gjest trådstarter

Uansett hvilket nivå man driver aktivitet på, pleier de fleste bruke bomullstruse under både sykkelbuksa og tightsen. Det er både behagelig og mest hygienisk.

Jeg var på spinningtime i går, og da må jeg innrømme at jeg tittet litt ekstra når de som skulle dusje på treningssenteret etter timen kledde av seg. Det var vel kun 4 stk jeg så kledde av seg, og de hadde ikke på seg truse under sykkelbuksa. Hm.......

Har inntrykk av at det er mest proffene som er veldig redde for gnagsår, og derfor dropper trusa. Velg fornuftige truser som ikke lager gnagsår på låra eller andre steder, så går det nok bra. (husker ei venninne som sykla 11 mil med noen bestemortruser med hard strikk-kant rundt låra...vi snakker kjøttsår). :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...