Gå til innhold

Anbefalte innlegg

sportyjente 26

Hei....

No er eg snart så deprimert av problem med hofte. Heilt håplaust. Har gjennom gått 2 operasjonar for trochanter tendinitt ( z-plasty) og no for nokre få dagar sidan tok eg ein ny operasjon, der ortopeden ville prøve å gjere det på ein litt annen måte - kalla det "vinduplastikk". Men eg trur ikkje det er store håpet for å bli bra - det glepper fortsatt på utsida og i lysken.

Ortopeden seier eg også har psoastendinitt. Hoftene mine er låste om morgonen når eg står opp, kjem ein grusom smell når eg bryter dei opp.

Veit ikkje kva eg skal gjere vidare, er vel kansje ikkje så mykje meir å gjere med trochanter tendinitten?? Ser svart på å leve med desse problema - smerter om natta er det verste. Synst det er trasig overfor ortopeden også, at han ikkje skal får det til....får litt sånn dårleg samvittigheit....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/349557-trochanter-tendinittpsoas/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Thor-Øistein Endsjø, barne- og idrettslege

Jeg forstår godt frustrasjonen din. Men for all del, du har nettopp gjennomgått en ny operasjon. Følg rådene ortopeden har gitt deg, så får du gjøre opp en status etter 5-6 uker. Såpass tid må du nok gi deg selv.

Lykke til !

sportyjente 26

Jeg forstår godt frustrasjonen din. Men for all del, du har nettopp gjennomgått en ny operasjon. Følg rådene ortopeden har gitt deg, så får du gjøre opp en status etter 5-6 uker. Såpass tid må du nok gi deg selv.

Lykke til !

Takk for svar Thor-Øistein.....

Eg mister trua når gleppinga er der fortsatt. Operasjon nr2, så var gleppinga borte ca 4 veke, men så kom det plutselig igjen.

Men trur du der er noko meir å gjere med trochanter tendinitten? dersom ikkje det blir bra denne gongen?

Ortopeden hadde eit lite håp, men sa at han skulle treffe 100 % vist det skulle kome seg....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...