Gjest surikatt Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Jeg har slanket meg mange ganger, men desverre etter noen år er vekta opp igjen. I dag starter jeg med lavkarbo. Skal ned MANGE kilo, så jeg trenger all hjelp og støtte jeg kan få. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/349587-starter-i-dag/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest flintsteika Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Jeg starter også i dag, så da er vi 2:-) Skal ikke ned så mange kg jeg, men jeg kan jo følge deg et stykke på veien i hvert fall? Jeg har tenkt å bli med i "tirsdagsveiegjengen". Hadde opprinnelig 4-5 kg å ta av, men i sommer har det gått helt gale veien, så nå er det tallet vokst litt. Fant ut at noe må gjøres før det eskalerer ennå mere. Vurderte selv lavkarbo, men tror jeg prøver med mindre forandringer (kutte ut alt av is og godteri og spise generelt mindre/sunnere) i første omgang. Det har blitt for mye søppelmat i det siste. Bare det at jeg nå har bestemt meg for å følge en sunnere sti får meg til å føle meg litt letter og sunnere, hehe;-) Lykke til, surikatt, det skal bli spennende å følge med på deg! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/349587-starter-i-dag/#findComment-2983884 Del på andre sider Flere delingsvalg…
candyqueen_83 Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Lykke til! Det kommer til å gå knallbra. Bli med på tirsdagsveiinga her inne da ;O) Jeg går også på lavkarbo. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/349587-starter-i-dag/#findComment-2983981 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest verinoca Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Bra! :-) Det er hardt de første ukene, men så stabviliserer det seg. Jeg har nå for første gang gått inn for å prioritere helse og trening. Har til og med innrettet jobben min etter det, så jeg er sikker på å ha ledig tid til trening. Er klar over at ikke alle har mulighet til det, men prøv å rydde plass og skriv TRENING stort og tydelig i kalenderen din. Det aller beste jeg har gjort er å investere noen timer i personlig trener. Jeg trente i mange uker med henne for samme sum som 2 timer hos frisøre, og gjett hva jeg har fått mest ut av ;-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/349587-starter-i-dag/#findComment-2984000 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest surikatt Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Jeg starter også i dag, så da er vi 2:-) Skal ikke ned så mange kg jeg, men jeg kan jo følge deg et stykke på veien i hvert fall? Jeg har tenkt å bli med i "tirsdagsveiegjengen". Hadde opprinnelig 4-5 kg å ta av, men i sommer har det gått helt gale veien, så nå er det tallet vokst litt. Fant ut at noe må gjøres før det eskalerer ennå mere. Vurderte selv lavkarbo, men tror jeg prøver med mindre forandringer (kutte ut alt av is og godteri og spise generelt mindre/sunnere) i første omgang. Det har blitt for mye søppelmat i det siste. Bare det at jeg nå har bestemt meg for å følge en sunnere sti får meg til å føle meg litt letter og sunnere, hehe;-) Lykke til, surikatt, det skal bli spennende å følge med på deg! Tusen takk for hyggelig tilbakemeldinger! Jeg skal selvfølgelig være med på "tirsdags veiingen", det blir spennende og en viktig motivasjonsfaktor. Jeg har alltid trent 3-4 ganger i uka. Hadde jeg ikke trent såpass mye hadde vekta vært enda høyere. Heldigvis er jeg av natur en aktiv person så det å trene har alltid vært en naturlig del av mitt liv. Etter at fikk lavt stoffskifte for noen år siden har kroppen forandret seg mye! Jeg trodd at det bare var å ta Levaxin, få stabilisert blodverdiene så var alt som før. - men nei det er ikke slik for meg. Legger på meg av det aller minste og muskulaturen kjennes alltid stiv og støl. På tross av en veldig stabil tilværelse med god trening og søvn er jeg mye trøtt, sliten og ukonsentrert. SÅ nå håper jeg at lavkarbo kan hjelpe meg til en letter kropp og en bedre hverdag! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/349587-starter-i-dag/#findComment-2984233 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest flintsteika Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Tusen takk for hyggelig tilbakemeldinger! Jeg skal selvfølgelig være med på "tirsdags veiingen", det blir spennende og en viktig motivasjonsfaktor. Jeg har alltid trent 3-4 ganger i uka. Hadde jeg ikke trent såpass mye hadde vekta vært enda høyere. Heldigvis er jeg av natur en aktiv person så det å trene har alltid vært en naturlig del av mitt liv. Etter at fikk lavt stoffskifte for noen år siden har kroppen forandret seg mye! Jeg trodd at det bare var å ta Levaxin, få stabilisert blodverdiene så var alt som før. - men nei det er ikke slik for meg. Legger på meg av det aller minste og muskulaturen kjennes alltid stiv og støl. På tross av en veldig stabil tilværelse med god trening og søvn er jeg mye trøtt, sliten og ukonsentrert. SÅ nå håper jeg at lavkarbo kan hjelpe meg til en letter kropp og en bedre hverdag! Så bra at du også blir med i "tirsdagsklubben":-) Imponert over treningsvanene dine! Trener du på et senter eller for deg selv? Jeg burde absolutt komme i gang med regelmessig trening. Jeg går en del tur (har hund),men merker at spesielt armmusklene + mage/rygg burde fått mer utfordring. Det må vel være vanskelig å komme seg ut og på trening når du er så mye trøtt og sliten? Ekstra godt gjort at du greier det likevel. Er du sikker på at du er tilstrekkelig medisinert for stoffskifte? En venninne av meg med samme problem ble et annet menneske etter at hun økte levaxindosen. Går utifra at det er noe du har vurdert, men... Kanskje kostomleggingen kan hjelpe på energinivået?! Har hørt flere si at de får mer energi av å følge lavkarbo, men det kommer visst først etter en uke ca., så det gjelder å holde ut:-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/349587-starter-i-dag/#findComment-2984705 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.