Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Er snart nede igjen på riktig vekt etter det siste svangerskapet, men magen henger fortsatt myyye. Jeg er 1.78 og veier nå 64 kilo, vil helst ikke ned noe mer enn et par kilo til. Men om hengemagen ikke blir borte så må jeg det, orker ikke gå som nå og holde den inne hele tida.

Den hang ikke riktig så mye etter første svangerskap, men den har sikkert strekt seg litt til etter andre. Mulig den ikke lar seg få på plass igjen, men om det finnes øvelser så del dem med meg?

Fortsetter under...

• Svar 46
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Rith

19

• mariaflyfly

4

• Katt-ja

2

• Dorthe

1

Mest aktive i denne tråden

Annonse

Ok, det kan være at du har endle overflødig hud og det er det ikke så lett å gjøre noe med :-/

Evt kan et par kilo til ned i vekt gjøre susen (med mindre du allerede begynner å bli for tynn?)

Det er nesten ingen overflødig hud, magen er hard så det er nok underhudsfett. Jeg syns det holder med to kilo til, og håper den blir borte da. Får bare vente å se :)

Gjest pms i kveld???

Nei har ikke pms i kveld, men kan spare meg for hånlige kommentarer!

Sit-ups kan jeg ikke gjøre pga dårlig rygg, har trent i slynge i 7 mnd noe som er veldig bra for magen. Men det ses bare på oversiden av navlen.

det var da bare på kødd????

Det er nesten ingen overflødig hud, magen er hard så det er nok underhudsfett. Jeg syns det holder med to kilo til, og håper den blir borte da. Får bare vente å se :)

Syntes vekten din hørtes veldig lav ut - var det ikke 64 kg og 1.78 høy?

Magehuden pleier vel å trekke seg sammen, sakte men sikkert. Vær litt mer tålmodig :)

Annonse

det var da bare på kødd????

Har med dagens antirøyksamfunn å gjøre, sånn det blir når man blir uglesett for å ta en røyk i dag.

Men om jeg hadde fått svar på spørsmålet mitt hadde det vært enklere å skjønner at det var kødd, og jeg er faktisk med på en kødd jeg om jeg skjønner'n vel å merke ;)

Gjest togli

Magehuden pleier vel å trekke seg sammen, sakte men sikkert. Vær litt mer tålmodig :)

I utgangspunktet enig med deg ang vekta, men så er folk så forskjellige... Jeg er 172 cm høy og veier 56 kg. Jeg er slank, men ikke for tynn - bruker str. 36/38 i klær. Søstra mi er akkurat like stor som meg men veier flere kilo mer.

Ja jeg har trivselsvekt på 62 kg, da ligger jeg akkurat på grensen til normalvekt i forhold til BMI.

Jeg ønsker ikke å veie så lite, men sånn blir det når jeg har født to barn.

I utgangspunktet enig med deg ang vekta, men så er folk så forskjellige... Jeg er 172 cm høy og veier 56 kg. Jeg er slank, men ikke for tynn - bruker str. 36/38 i klær. Søstra mi er akkurat like stor som meg men veier flere kilo mer.

Jojo,- sant nok.

Jeg er på din høyde, men 14 kilo mer - og jeg er faktisk ikke tykk. Kunne nok gått ned 3-5 kilo, men mer enn det hadde blitt for tynt. Har - i en vanskelig periode hvor matlysten var borte, for mange år siden - vært nedi 59, men da så jeg _syk_ ut :)

Gjest pms i kveld???

Har med dagens antirøyksamfunn å gjøre, sånn det blir når man blir uglesett for å ta en røyk i dag.

Men om jeg hadde fått svar på spørsmålet mitt hadde det vært enklere å skjønner at det var kødd, og jeg er faktisk med på en kødd jeg om jeg skjønner'n vel å merke ;)

la nå oss som vil røyke gjøre det uten å ta så på vei,styrketrening er vel det som må til for å kvitte seg med flesket

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...