Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 46
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Rith

19

• mariaflyfly

4

• Katt-ja

2

• Dorthe

1

Mest aktive i denne tråden

Det var ment som en spøkm, derav mitt ":p" til deg under innlegget.

For øvrig var det du som skrøt av at røyking var en effektiv slankemetode, så da er det jo bare å trappe opp.

Skal holde meg for god til å være hånlig tilbake...

• 2 uker senere...

Nei har ikke pms i kveld, men kan spare meg for hånlige kommentarer!

Sit-ups kan jeg ikke gjøre pga dårlig rygg, har trent i slynge i 7 mnd noe som er veldig bra for magen. Men det ses bare på oversiden av navlen.

Nå ble jeg glad! Oversiden av navlen er mitt største problem, og jeg skal til fysio for slyngetrening til uka. :0)

Gjest hengebenge

Det er nok mest hud, husk på at magen din har strukket seg masse og da blir det en del hud til overs.

Er det veldig skjemmende kan man evnt operere bort overflødig hud etterhvert.

Ellers er jo holdintruser og strømpebukser bra :D

Anbefaler å smøre deg med oppstrammende kremer,

ta situps og andre oppstrammende mageøvelser.

Hvor gammel er du?

Som regel er det slik at dess yngre vi er dess mer spenstig og legende hud har vi og sjangsen er større for at huden vil trekke seg sammen igjen slik at du får en tilnærmet lik figur som du hadde før svangerskapene

Men du kan også ende opp med å ha for mye løs hud på magen, og evnt. tøyde magemuskler. Det er ikke unormalt i det hele tatt

Det går ikke å punktslanke seg, men du kan gjøre de øvelser som er for magen for det er bra uansett samt å trene god kondistrening, dette sammen med noe tid vil gi deg en pekepinn på hvordan du vil komme til å se ut til sisst

Har du for mye hud så er det ikke så mye du kan få gjort med det uten å ty til kirurgi

Samme er det med musklene dine. Er de strekket fra hverandre så vil du ikke få til en effektiv trening av disse samme hvor mye du prøver, før du får dem sydd sammen igjen

Jeg anbefaler deg å lese litt om huden og hva du kan forvente etter hvilken tid og så jobbe målrettet den tid fremover

Etterhvert vil du da komme dit hen at du ser det resultat du er forventet å kunne ha, og da er det vel bare kirurgien som kan rette på det siste i isåfall...hvis du ikke er fornøyd :)

Annonse

Nå ble jeg glad! Oversiden av navlen er mitt største problem, og jeg skal til fysio for slyngetrening til uka. :0)

Øvelser med slynge er helt fantastisk! Håper det vil hjelpe deg. :)

Nå har jeg begynt å trene med ball, den tar også godt på mageøvelsene. Om du har mulighet til det så er det å anbefale. Kan finne link til deg om du ønsker.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...