Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Tuttina

Jeg trenger hjelp til å finne en person som kan hjelpe meg for å finne ut hva som er galt med kroppen min! Jeg er 42 år 1,72 og veier 93 kg. Jeg trener 3-4 g i uken med vekttrening, kondisjon og turgåing. Jeg KAN trene og har jobbet i treningssenter bransjen i 12 år. (så er ikke en som "trener" uten å bli svett og lurer meg selv). Jeg spiser sunt og skeier sjelden ut med usunne ting. Jeg prøver å spise 4-5 måltider for dagen og bruker kunnskap og sunn fornuft når jeg spiser. Allikevel så reagerer kroppen min ikke... Jeg har gått opp fra 67-68 kg til det jeg er nå de siste 5 årene(etter siste svngerskap) Legen min har tatt en blodprøve for å sjekke om jeg hadde hormonforandringer, men h\fant ingenting. Han mener også at jeg har lite fettinnhold i blodet og at d er rart at jeg veier så mye. Hans forslag var å gå på Grete Rhoede resten av livet! Jeg nekter å leve livet mitt på en konstant slankekur og synes det er rart at et sunt kosthold og trening ikke er godt nok for meg. Jeg lurer på om det er noe gale med kroppen min og lurer på om det finnes en spesialist av ett eller annet slag som kan teste meg og guide meg... Jeg bor i Bergen. Kan legge til at jeg for 5 år siden ble operert for prolaps og har måttet legge om treningen nokså mye, men trener fremdeles mye og hardt!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/349725-trenger-en-ekspert/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest surikatt

Har legen din sjekket om du har lavt stoffskifte?

Jeg er ingen ekspert, men har noe av det samme problemet som deg. Gikk ned 500 gram på 6 uker med Grete Rhode!! Fikk tips av en bekjent om lav karbo kosthold og det har gjort susen.........har gått ned 2,5 kilo på 4 dager og formen er utrolig bra! Du finner informasjon blant annet på Lavkarbo.no Du kan jo prøve dette?

Ellers vet jeg om en privat klinikk som heter balder-klinikken.no, den ligger i Oslo

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/349725-trenger-en-ekspert/#findComment-2985445
Del på andre sider

Kanskje du kan starte med å registrere nøyaktig hva og hvor mye/når du spiser? Og det samme med trening. Vi kan være flinke til å lure oss selv til å tro at vi er sunnere enn vi er. Og det er garantert billigere enn å lete opp en eller annen "ekspert". De fleste seriøse vil nok uansett be deg starte med en sånn registrering. Hvis du går inn på vektklubben.no kan du registrere og få regnet ut hvor mye kalorier du får i deg.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/349725-trenger-en-ekspert/#findComment-2987651
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...