Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest litt for stor.

Begynte på mandag, etter å ha vært på vekta. Hadde gått opp litt for mye til at jeg kan akseptere det! Skal ned 6 kilo, det er målet. Problemet er at jeg etter 3 dager på ca. 1600 kalorier i døgnet er helt avkreftet!! Er slapp og orker ingenting! Er dette vanlig da? =/

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/349864-p%C3%A5-slankern-igjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest litt for stor.

Hva har du spist og drukket da? Og hvor lang og tung er du?

Jeg ligger som regel under 1600 kcal og er i fin form, men jeg er liten da. :o)

Spiste helt normal mat igår. Supersunn frokostblanding til frokost, jordbær til mellommåltid, 2 brødskiver med lettsalami og 2 knekkebrød med rekeost til lunsj... Jeg spiste såpass mye til lunsj, fordi det ikke ble mer enn rundt 400 kalorier tilsammen, hvilket jeg skal ha... Og fordi slappheten hadde meldt seg, og jeg prøvde å spise meg til krefter... Så eple og brødskive med skinke og ost til mellommåltid, før jeg spiste havregrøt til middag. Havregrøt til middag ble valgt for å spare inn på kalorier, da den skinke og ost-skiva dro opp fælt! 2 fiskekaker til kvelds.

Så jeg spiste da egentlig godt igår. Sunn og ordentlig mat. Og jeg drakk masse vann og...

Er 170 og veide mandag 76 kilo.

Idag planlegger jeg å spise endel egg, og prøve om mulig å trene litt. Hvis ikke egg gir litt krefter, vet ikke jeg...

Jeg syns det er rart at jeg blir bortimot syk under denne vektreduksjonen, når jeg spiser såpass godt.

Spiste helt normal mat igår. Supersunn frokostblanding til frokost, jordbær til mellommåltid, 2 brødskiver med lettsalami og 2 knekkebrød med rekeost til lunsj... Jeg spiste såpass mye til lunsj, fordi det ikke ble mer enn rundt 400 kalorier tilsammen, hvilket jeg skal ha... Og fordi slappheten hadde meldt seg, og jeg prøvde å spise meg til krefter... Så eple og brødskive med skinke og ost til mellommåltid, før jeg spiste havregrøt til middag. Havregrøt til middag ble valgt for å spare inn på kalorier, da den skinke og ost-skiva dro opp fælt! 2 fiskekaker til kvelds.

Så jeg spiste da egentlig godt igår. Sunn og ordentlig mat. Og jeg drakk masse vann og...

Er 170 og veide mandag 76 kilo.

Idag planlegger jeg å spise endel egg, og prøve om mulig å trene litt. Hvis ikke egg gir litt krefter, vet ikke jeg...

Jeg syns det er rart at jeg blir bortimot syk under denne vektreduksjonen, når jeg spiser såpass godt.

''Supersunn frokostblanding til frokost''

Finnes det supersunne frokostblandinger? Fedon sin og andre med mye hele korn og ikke noe tilsatt sukker i tilfelle. Spørs også hva du hadde på.

''2 brødskiver med lettsalami og 2 knekkebrød med rekeost til lunsj...''

Brødskiver og knekkebrød inneholder gjerne myyyye hvete som er like ille for blodsukkeret som rent sukker. Lettsalami inneholder for lite fett til å holde deg mett særlig lenge.

''Så eple og brødskive med skinke og ost til mellommåltid, før jeg spiste havregrøt til middag. Havregrøt til middag ble valgt for å spare inn på kalorier, da den skinke og ost-skiva dro opp fælt! 2 fiskekaker til kvelds.''

Alt dette kjører blodsukkeret ditt rett i vært (kjøpte fiskekaker inneholder mye stivelse) og får kroppen til å danne masse insulin som lagres som fett i kroppen din. Spis mer fett og mindre karbohydrater så vil du gå ned i vekt. :o)

Les f.eks. Fedon sine bøker eller på lavkarbo.no Du trenger ikke dra den helt ut på den fronten, men det vil gi deg noen aha-opplevelser ang. "sunn, norsk husmannskost"...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...