Sør Skrevet 20. juli 2010 Skrevet 20. juli 2010 *Host* tilbake!... Unnskyld meg sør, mener du virkelig at det er bevist at evolusjonsteorien forklarer tilblivelsen av universet? Det er jo sprøyt! Evolusjonsteorien forklarer i beste fall utviklingen til de allerede eksisterende ting i universet. Nei, selvsagt forklarer ikke evolusjonsteorien tilblivelsen av universet. Poenget var jo nettopp at svært mange av de som er motstandere av evolusjonsteorien ikke aner hva den handler om, eller hva det er. Med vennlig hilsen 0 Siter
Sør Skrevet 20. juli 2010 Skrevet 20. juli 2010 Evolusjonsteorien forklarer ikke tilblivelsen av universet. Nettopp! Men du verden så mange som tror det! Det er skremmende! Med vennlig hilsen 0 Siter
Glimtipper Skrevet 20. juli 2010 Skrevet 20. juli 2010 Nettopp! Men du verden så mange som tror det! Det er skremmende! Med vennlig hilsen Ja, det er dessverre en av de vanligste mytene om evulosjonsteorien. Man skulle tro myter om noe så veldokumentert ikke var nødvendig, men når de færreste orker å sette seg inn i det de uttaler seg om... 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 20. juli 2010 Skrevet 20. juli 2010 Nei, selvsagt forklarer ikke evolusjonsteorien tilblivelsen av universet. Poenget var jo nettopp at svært mange av de som er motstandere av evolusjonsteorien ikke aner hva den handler om, eller hva det er. Med vennlig hilsen Men det gjør selvsagt du..... 0 Siter
Sør Skrevet 20. juli 2010 Skrevet 20. juli 2010 Men det gjør selvsagt du..... Ja, selvsagt gjør jeg det. Det er faktisk pensum på skolen. Det er heller ikke vanskelig engang, så det er ingen unnskyldning for uvitenheten. 0 Siter
Gjest fru drusse Skrevet 20. juli 2010 Skrevet 20. juli 2010 Ja, selvsagt gjør jeg det. Det er faktisk pensum på skolen. Det er heller ikke vanskelig engang, så det er ingen unnskyldning for uvitenheten. ''Ja, selvsagt gjør jeg det.'' Ja, selvfølgelig. Helt utrolig hvor kunnskapsrik du er! 0 Siter
Sør Skrevet 20. juli 2010 Skrevet 20. juli 2010 ''Ja, selvsagt gjør jeg det.'' Ja, selvfølgelig. Helt utrolig hvor kunnskapsrik du er! Takk. Man trenger riktignok ikke mer enn barne- og ungdomsskolen for å vite det, men takk likevel. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 20. juli 2010 Skrevet 20. juli 2010 ''Ja, selvsagt gjør jeg det.'' Ja, selvfølgelig. Helt utrolig hvor kunnskapsrik du er! Ikke sant? Han er den eneste i denne verden som faktisk _vet_ alt.... 0 Siter
Sør Skrevet 20. juli 2010 Skrevet 20. juli 2010 Ikke sant? Han er den eneste i denne verden som faktisk _vet_ alt.... hidi - hvis du insisterer på å diskutere person, så skrive på et stykke papir og heng det opp på kjøleskapet ditt hjemme, slik at vi andre slipper gnålet ditt om "Sør". 0 Siter
Gjest tror på julenissen :D Skrevet 20. juli 2010 Skrevet 20. juli 2010 Sjekk her da! Hvis hunder kan lukte kreft i urinen kan de sikkert lukte bein på kirkegården og ;-) http://www.forskning.no/artikler/2010/januar/240986 0 Siter
Gjest fru drusse Skrevet 20. juli 2010 Skrevet 20. juli 2010 Takk. Man trenger riktignok ikke mer enn barne- og ungdomsskolen for å vite det, men takk likevel. Jaja... 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 20. juli 2010 Skrevet 20. juli 2010 Sjekk her da! Hvis hunder kan lukte kreft i urinen kan de sikkert lukte bein på kirkegården og ;-) http://www.forskning.no/artikler/2010/januar/240986 Selvfølgelig kan hunder lukte lik, men om det gjør dem opprørt så lenge de er utrente på likfunn, er en annen sak. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 20. juli 2010 Skrevet 20. juli 2010 hidi - hvis du insisterer på å diskutere person, så skrive på et stykke papir og heng det opp på kjøleskapet ditt hjemme, slik at vi andre slipper gnålet ditt om "Sør". Jeg er ikke slaven din, derfor svarer jeg som jeg vil.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.