Gå til innhold

Trenger ider til hva tur med en 16 åring

Gjest vil så gjerne at min 16 åring skal oppleve noe i ferien

Anbefalte innlegg

Gjest vil så gjerne at min 16 åring skal oppleve noe i ferien
Skrevet

Har en gutt på 16 år(har flere barn). han har fri fra sommerjobb et par uker nå. selvsagt skjedde det noe på jobben til min mann slik at han blir bortreist et par uker. 16 åringen har lyst til at vi skal gjøre noe, men hva. jeg har så lyst til å komme med noen forslag til hvor vi kan reise/gjøre. økonomien vår sier at det ikke kan bli noe veldig dyrt, jeg har og et haleheng på et par andre barn, så eks sydentur er ikke aktuellt. er det noen som har forslag til noe jeg kan foreslå for han. han er en sprek gutt. driver med sport. vi bor på vestlandet, men jeg er ikke redd for å kjøre noen mil. han har liksom vokst fra vanlig badeland. kjære dolere kom med forslag til noe.

Skrevet

Pakke en ryggsekk hver med god mat og drikke og dra til noen av innlandets vann og fiske ørret og gjedde?

Låne en båt og få dratt ut på sjøen og lett etter Makrellen?

Dra på geocatching? Enten kjøre bil og gå til fots til målet, eller pakke sekken og hoppe på sykkelen

Kjenner dere noen med metallsøker, eller kan dere få lånt/leid? Pakke sekken og dra på skattejakt med metallsøker er gøy

Båten over til Sverige for en shopping og tur?

Oslodag med litt museer og sånn? Ta toget kanskje for å gjøre dagen litt mer spesiell

:)

Gjest fattigmor
Skrevet

En tur til Gøteborg i Fornøyelsensparken. Mye fart og spenning der kansje? Hva liker han selv å gjøre? Kansje en Fotballkamp som har stor interresse for ham og etterpå noe god mat ett sted.Telttur og fisking ,det var topp for min 16 åring den gang.Kommer ikke på noe mere i farta...lenge siden min var 16 år:0) Ha en hyggelig dag sammen.

Gjest Sunnmøringen
Skrevet

Var nettopp og feiret 16 år dag på Tusenfryd, det var fryd for både voksne og barn :)

Mange fine campingplasser der nede også, og husker jeg ikke feil hadde de reklame med billige hoteller rundt om kring i området der.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...