Gå til innhold

Hadde et mareritt i natt...

Gjest takknemlig for det jeg har

Anbefalte innlegg

Skrevet

Drømte at jeg fikk beskjeden om at jeg hadde kreft i magen og mellom 4 og 12 måneder igjen å leve. Jeg har aldri vært så fortvilet før...

Våknet, og det var heldigvis bare et mareitt........

ShitDiddelyDo
Skrevet

Mareritt er jævlig. Jeg har fortsatt vonde følelser fra den gang jeg drømte at jeg hadde en hvit kanin som jeg var utrolig glad i. Kaninen Bongo. Da jeg våkna hadde jeg naturligvis ingen hvit kanin som het Bongo, noe som gjorde meg svært trist.

Og jeg liker ikke engang gnagere.

Skrevet

Mareritt er jævlig. Jeg har fortsatt vonde følelser fra den gang jeg drømte at jeg hadde en hvit kanin som jeg var utrolig glad i. Kaninen Bongo. Da jeg våkna hadde jeg naturligvis ingen hvit kanin som het Bongo, noe som gjorde meg svært trist.

Og jeg liker ikke engang gnagere.

..føler ,med deg ;)

Skrevet

Jeg husker nesten aldri at jeg har drømt, og det synes jeg er litt trist. Men i natt hadde jeg en drøm der jeg hadde sex med ei som jeg ikke har sett eller hatt med kontakt med på X antall år, siden jeg var 16 eller deromkring. Jeg har ingen ide om hvorfor hun dukket opp i drømmen, men det var veldig bra helt til den ene brystvorta hennes falt av. Så husker jeg ikke noe mere.

Rare greier, men ikke tror jeg at jeg har et nummer med henne i den nærmeste fremtiden, og ikke tror jeg at hun kommer til å miste noen brystvorter heller. Drømmer er bare det, drømmer.

Flimmer1365381250
Skrevet

Jeg har hatt en slik drøm, der jeg har våknet og virkelig satt pris på det jeg har i livet... Det hender ofte jeg kan sitte hjemme i min egen stue og være oppriktig glad for å ha hatt det marerittet som minte meg på at jeg har gode ting rundt meg...

Skrevet

Jeg har hatt en slik drøm, der jeg har våknet og virkelig satt pris på det jeg har i livet... Det hender ofte jeg kan sitte hjemme i min egen stue og være oppriktig glad for å ha hatt det marerittet som minte meg på at jeg har gode ting rundt meg...

Jeg tror jeg drømte det jeg gjorde fordi jeg har mistet en venninne på min egen alder i kreft. Vi var i etablererfasen begge to med hus, mann, oppussing og med barn og mange fremtidsplaner. Jeg har tenkt på at det kunne like gjerne vært meg.. Og da jeg fikk dette marerittet så merket jeg hvor redd og fortvilet jeg ble.. jeg vil absolutt ikke dø! Ikke før jeg blir gammel.

Det er så meningsløst og vondt når unge mennesker dør og altfor mange tar helsa og livet sitt for gitt. Om en tenker etter så har de fleste mye å sette pris på. Høres kanskje litt klisjeaktig ut, men det får en til å tenke litt når noen dør så unge.

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Jeg bærer nok med meg et"spøkelse" fra fortiden?

For dersom jeg har mareritt, så omhandler det alltid at jeg må rømme fra noe. At jeg strever fryktelig å lukke døra etter meg, slik at dette "noe" ikke får komme etter meg eller min familie. Eller jeg må passe på å lukke alle vinduer osv slik at ikke "noe" kommer inn. (dette "noe" var sist gang tiger. Andre ganger er det menneske eller annet)

Skrevet

Jeg bærer nok med meg et"spøkelse" fra fortiden?

For dersom jeg har mareritt, så omhandler det alltid at jeg må rømme fra noe. At jeg strever fryktelig å lukke døra etter meg, slik at dette "noe" ikke får komme etter meg eller min familie. Eller jeg må passe på å lukke alle vinduer osv slik at ikke "noe" kommer inn. (dette "noe" var sist gang tiger. Andre ganger er det menneske eller annet)

At en føler seg jaget eller truet er vel ganske vanlige mareritt?

Jeg drømte mye sånt da jeg var ungdom. Var folk som var ute etter å ta meg eller søsteren min. Så klarte jeg ikke å løpe, beina var som sirup. Men noen ganger kunne jeg fly og det gjorde jeg ved å svømme brystsvømming i lufta. :)

Har også hatt en del mareritt om at alle avviser meg og ikke vil ha noe med meg å gjøre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...