EnolaGay Skrevet 19. juli 2010 Skrevet 19. juli 2010 Hvorfor er det ingen "husk meg knapp" her inne? Jeg er helt brødfjæl med å huske passord... 0 Siter
Gjest septembermum Skrevet 19. juli 2010 Skrevet 19. juli 2010 Bruk det samme passordet på alt da, eller hvorfor ikke samme passord som navnet ditt? 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 19. juli 2010 Skrevet 19. juli 2010 Det må være en slik funksjon et eller annet sted her på DOL, for jeg trykker bare på "Svar til meg" og da blir jeg logget på automatisk, dvs navn og passord er allerede utfylt. 0 Siter
Dorthe Skrevet 19. juli 2010 Skrevet 19. juli 2010 Det er jo det når du logger deg inn. Da får du jo spørsmålet om maskinen skal huske passordet. Så når jeg skriver d så kommer Dorthe opp og passordet- 0 Siter
Gjest luftslott Skrevet 19. juli 2010 Skrevet 19. juli 2010 Det er jo det når du logger deg inn. Da får du jo spørsmålet om maskinen skal huske passordet. Så når jeg skriver d så kommer Dorthe opp og passordet- Den funksjonen er ikke en del av DOL-sida, men av nettleseren din. Jeg bruker Mozilla og har akkurat samme funskjonen der: maskina spør om jeg vil lagre passordet for denne siden, og jeg svarer ja takk siden jeg har hukommelse som en gullfisk:-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 19. juli 2010 Skrevet 19. juli 2010 Den funksjonen er ikke en del av DOL-sida, men av nettleseren din. Jeg bruker Mozilla og har akkurat samme funskjonen der: maskina spør om jeg vil lagre passordet for denne siden, og jeg svarer ja takk siden jeg har hukommelse som en gullfisk:-) Jeg vet det, men det spiller jo liten rolle egentlig så lenge man får spørsmålet ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.