Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor er det ingen "husk meg knapp" her inne? Jeg er helt brødfjæl med å huske passord...

Gjest septembermum
Skrevet

Bruk det samme passordet på alt da,

eller hvorfor ikke samme passord som navnet ditt?

Gjest høstløv
Skrevet

Det må være en slik funksjon et eller annet sted her på DOL, for jeg trykker bare på "Svar til meg" og da blir jeg logget på automatisk, dvs navn og passord er allerede utfylt.

Skrevet

Det er jo det når du logger deg inn. Da får du jo spørsmålet om maskinen skal huske passordet. Så når jeg skriver d så kommer Dorthe opp og passordet-

Gjest luftslott
Skrevet

Det er jo det når du logger deg inn. Da får du jo spørsmålet om maskinen skal huske passordet. Så når jeg skriver d så kommer Dorthe opp og passordet-

Den funksjonen er ikke en del av DOL-sida, men av nettleseren din. Jeg bruker Mozilla og har akkurat samme funskjonen der: maskina spør om jeg vil lagre passordet for denne siden, og jeg svarer ja takk siden jeg har hukommelse som en gullfisk:-)

Skrevet

Den funksjonen er ikke en del av DOL-sida, men av nettleseren din. Jeg bruker Mozilla og har akkurat samme funskjonen der: maskina spør om jeg vil lagre passordet for denne siden, og jeg svarer ja takk siden jeg har hukommelse som en gullfisk:-)

Jeg vet det, men det spiller jo liten rolle egentlig så lenge man får spørsmålet :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...