Gå til innhold

Hårfarge

Anbefalte innlegg

Gjest ViseLine
Skrevet

Hei:)

Noen som vet hvordan det er å ta vare på,og bruke opp igjen hårfarge? Tenkte jeg skulle farge litt ettervekst, men da bruker jeg jo ikke hele flasken.Så da tenkte jeg at jeg skulle sette vekk resten og bruke på nytt igjen neste gang.

Men, vil fargen holde seg i såfall? Noen som har prøvd? :o)

Skrevet

tror nok ikke jeg ville ha brukt den fargen om igjen nei.. Tror nok fargen til slutt ikke har noen virkning...

Gjest ViseLine
Skrevet

tror nok ikke jeg ville ha brukt den fargen om igjen nei.. Tror nok fargen til slutt ikke har noen virkning...

Hmm....Men hvorfor finnes det ikke "ettervekst" størelser på hårfarge da!? :P

Blir jo mye igjen enda når jeg har farget etterveksten.Hvordan gjør dere det da? Kjøper ny flaske hver gang? :)

Mary Poppins
Skrevet

Det ville jeg ikke tatt sjansen på :-)

Skrevet

Blir jo mye igjen enda når jeg har farget etterveksten.Hvordan gjør dere det da? Kjøper ny flaske hver gang? :)

Er jo noen som har masse hår vet du.. hehe..

Jeg jobber i en frisørsalong så jeg har ikke det "problemet" nå, men husker før da jeg farget etterveksten, så kastet jeg resten. har du kort hår så kan du jo evt farge resten av håret også..

Gjest imzedimze
Skrevet

det fins vel ikke ettervekstststørrelser, fordi man skal bruke hele pakningen når man tar etterveksten også..først skal man jo ha i etterveksten, og la det virke en stund, og så skal man bruke resten i resten av håret noen minutter for å friske opp den fargen..den falmer jo uansett..

Gjest ViseLine
Skrevet

det fins vel ikke ettervekstststørrelser, fordi man skal bruke hele pakningen når man tar etterveksten også..først skal man jo ha i etterveksten, og la det virke en stund, og så skal man bruke resten i resten av håret noen minutter for å friske opp den fargen..den falmer jo uansett..

Ja det er jo sant at den falmer litt ja :) Da får jeg heller bare farge opp etterveksten først, også ha i resten og piffe opp det også da :)

Gjest colorita
Skrevet

Ferdig blandet farge bør ikke tas vare på.

Er det mulighet for å blande bare litt av den i en annen skål slik at det står ublandet i beholderne, så kan det hende det holder seg.

Funker fint med blekemiddel da,

pleier følge med to poser pulver og en flaske med fremkallingsvæske, så passer på å bruke bare en pose og halve flasken.

Gjest olimi
Skrevet

Det står i pakningsvedlegget at du ikke skal ta vare på restene fordi det faktisk kan være eksplosivt. Det er jo kjemikalier i de greiene. Bruk opp hele greia du!

Flimmer1365381250
Skrevet

Jeg har latt rester stå igjen i flasken med svært dårlig resultat...

En flaske med litt rød farge som lå på kantet av søppelbøtta forvandlet seg iløpet av natta til et skummende "blodbad" på gulvet... Skummelt syn, men det satt ikke flekker. (Har lyst gulvbelegg)

Venninna mi bleket tuppene på håret til kjæresten, og lot flaska stå igjen på bordet. Den eksploderte, og det var blekemiddel både på tak og vegger...

Gjest imzedimze
Skrevet

Ja det er jo sant at den falmer litt ja :) Da får jeg heller bare farge opp etterveksten først, også ha i resten og piffe opp det også da :)

netopp:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...