Sør Skrevet 19. juli 2010 Skrevet 19. juli 2010 Som god kristen antar jeg at du åpner hjemmet ditt for dem, ut av pur kristen nestekærlighet....? :-) 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 19. juli 2010 Forfatter Skrevet 19. juli 2010 Som god kristen antar jeg at du åpner hjemmet ditt for dem, ut av pur kristen nestekærlighet....? :-) Var min første tanke, ja;) Men styrtrike mennesker passer dårlig inn der hvor jeg bor..... 0 Siter
ecbole Skrevet 19. juli 2010 Skrevet 19. juli 2010 De bor vel i Saudi-Arabia etter å ha utvandret fra Yemen og har inntekter fra bygg- og anleggsfirma. Skulle galningen vise seg i Saudi-Arabia igjen, kapper nokl regimet holdet av ham slik de pleier å gjøre med folk de ikke tåler trynet på. For alt vi vet kan han ha endret utseende ved hjelp av plastisk kirurgi... 0 Siter
EnolaGay Skrevet 19. juli 2010 Skrevet 19. juli 2010 Var min første tanke, ja;) Men styrtrike mennesker passer dårlig inn der hvor jeg bor..... Jeg tror igrunnen de folka får mer pes enn de fortjener. Noen av dem i alle fall. Ikke alle sammen er sjeggete geriljakrigere med horn i siden til menneskeheten. Snakker om belastet familienavn... ;0) 0 Siter
Gjest svorsk Skrevet 19. juli 2010 Skrevet 19. juli 2010 På Tøyen? Leiligheten ved siden av Krekar er visstnok ledig. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.