Gå til innhold

Hvor bor familien til Osama?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som god kristen antar jeg at du åpner hjemmet ditt for dem, ut av pur kristen nestekærlighet....?

:-)

hidi, the scorpion
Skrevet

Som god kristen antar jeg at du åpner hjemmet ditt for dem, ut av pur kristen nestekærlighet....?

:-)

Var min første tanke, ja;)

Men styrtrike mennesker passer dårlig inn der hvor jeg bor.....

Skrevet

De bor vel i Saudi-Arabia etter å ha utvandret fra Yemen og har inntekter fra bygg- og anleggsfirma. Skulle galningen vise seg i Saudi-Arabia igjen, kapper nokl regimet holdet av ham slik de pleier å gjøre med folk de ikke tåler trynet på. For alt vi vet kan han ha endret utseende ved hjelp av plastisk kirurgi...

Skrevet

Var min første tanke, ja;)

Men styrtrike mennesker passer dårlig inn der hvor jeg bor.....

Jeg tror igrunnen de folka får mer pes enn de fortjener. Noen av dem i alle fall. Ikke alle sammen er sjeggete geriljakrigere med horn i siden til menneskeheten.

Snakker om belastet familienavn... ;0)

Gjest svorsk
Skrevet

På Tøyen? Leiligheten ved siden av Krekar er visstnok ledig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...