Gå til innhold

På do

Anbefalte innlegg

Gjest Dospringeren
Skrevet

Går man oftere på do når det regner?

Jeg springer stadig på do i perioder. Ofte hver halvtime. Har ikke tenkt så mye over noen sammenheng. Men de siste gangene har jeg lagt merke til at det har vært regnvær når jeg har denne dotrangen. Regnet har høljet i går og i dag, og jeg springer på do....

Kom til å tenke på at man ofte setter på vannkranen viss barn sliter med å tisse. og jeg blir ofte tissetrengt når jeg står i dusjen.

Skrevet

Ja det er jo en grunn til at folk som sliter med å få tømt blæra synes det er enklere å ha springen på.

Gjest Dospringeren
Skrevet

Ja det er jo en grunn til at folk som sliter med å få tømt blæra synes det er enklere å ha springen på.

Ja, det var sånn jeg også tenkte.

Da håper jeg på oppholdsvær snart. Jeg springer sånn på do at jeg nesten ikke får gjort jobben min*ler*.

Gjest verinoca
Skrevet

Ja, det var sånn jeg også tenkte.

Da håper jeg på oppholdsvær snart. Jeg springer sånn på do at jeg nesten ikke får gjort jobben min*ler*.

Kanskje du drikker mer kaffe og te når det er ruskevær? :-) Får tissetrang av slikt

Gjest Dospringeren
Skrevet

Kanskje du drikker mer kaffe og te når det er ruskevær? :-) Får tissetrang av slikt

Jeg drikker ikke kaffi og lite te. Ellers en god teori:)

Gjest Linnnda
Skrevet

Jeg løper også mye på do i perioder. Dette gjerne uavhengig av om jeg har drukket mye eller ikke. Ganske merkelig med tanke på at det allikevel kommer mye urin.Jeg har merket at det ofte kommer av spenninger eller dersom jeg stresser på noen måte. For å ikke snakke om dersom jeg gleder meg til noe og har spenninger i kroppen pga det. Slår aldri feil. Det samme dersom jeg ligger i timesvis uten å få sove. Da kan det være så gale at jeg må løpe på do hvert 15-20 min :-/

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...