Gå til innhold

Eier ikke skam de folka her.

Anbefalte innlegg

Gjest kan ikke være lov
Skrevet

Stilte spørsmål til advokaten her på et annet nettsted,betalte over 400 kr, og han svarte det var for lite info fra min side til at han kunne svare,ikke skrev han hvilke info han trengte heller. Hvis jeg skulle spørre om det måtte jeg betalt på nytt,for et pengesluk. Ikke er jeg stinn i penger heller! Når han ikke kan svare bør man heller ikke betale for det! Juks og fanteri! Det blir omvendt Robin Hood,ja det blir det...

Gjest sjekk igjen
Skrevet

Er du sikker på at de har trukket pengene? Normal gjør de ikke det om de ikke kan svare.

Gjest kan ikke være lov
Skrevet

Er du sikker på at de har trukket pengene? Normal gjør de ikke det om de ikke kan svare.

Trodde jeg betalte på forhånd,men takk skal skjekke opp i det.

Gjest kan ikke være lov
Skrevet

Joda de har trukket pengene :-(

Har lyst å få svar på hvorfor det når jeg ikke har fått svar,men har sletts ikke råd til å betale 400 spenn for å stlle et spørsmål til. Rart advokater har lov å holde på på den måten :-(

Verre enn kvakksalveri dette!

Gjest sjekk igjen
Skrevet

Joda de har trukket pengene :-(

Har lyst å få svar på hvorfor det når jeg ikke har fått svar,men har sletts ikke råd til å betale 400 spenn for å stlle et spørsmål til. Rart advokater har lov å holde på på den måten :-(

Verre enn kvakksalveri dette!

Enig i at det er for dårlig, ja. Du får heller spørre på dol da, vettu :) Her tror jeg ikke pengene blir trukket om de ikke kan svare. Mener jeg har sett det (men skal ikke si det 100% sikkert)

Gjest kan ikke være lov
Skrevet

Enig i at det er for dårlig, ja. Du får heller spørre på dol da, vettu :) Her tror jeg ikke pengene blir trukket om de ikke kan svare. Mener jeg har sett det (men skal ikke si det 100% sikkert)

Tror ikke jeg vil gjøre sånt igjen,blir bare oppkavet og irritert. Har ikke råd til det heller,og betalte jo for ingenting. Er irritert på advokatfyren,han bruker vel pengene mine på noe tull. Drittsekk!

Mye får mer,lite får mindre. Typisk!

Gjest Lykke til!
Skrevet

Tror ikke jeg vil gjøre sånt igjen,blir bare oppkavet og irritert. Har ikke råd til det heller,og betalte jo for ingenting. Er irritert på advokatfyren,han bruker vel pengene mine på noe tull. Drittsekk!

Mye får mer,lite får mindre. Typisk!

Hvilken nettside var dette?

Du kan sikkert legge inn en klage, dersom nettsiden er seriøs.

Gjest kan ikke være lov
Skrevet

Hvilken nettside var dette?

Du kan sikkert legge inn en klage, dersom nettsiden er seriøs.

advokat 24/7 tror jeg det het. Har prøvd å sende e.post men ingen respons. Tror ikke det er mye seriøst...

Gjest Lykke til!
Skrevet

advokat 24/7 tror jeg det het. Har prøvd å sende e.post men ingen respons. Tror ikke det er mye seriøst...

Nei, da er det ikke mye seriøst! Jeg synes det er direkte frekt!

Det skulle vært slik at man ikke blir trukket før fagpersonen har svart. Men det er kanskje for risikabelt?.

Gjest Lykke til!
Skrevet

Ps! Anbefaler deg å spørre her på doktoronline.no dersom du vil ha faglige svar.

Her tar de ihvertfall våre spørsmål alvorlig og refunderer pengene ved manglende svar.

Gjest kan ikke være lov
Skrevet

Ps! Anbefaler deg å spørre her på doktoronline.no dersom du vil ha faglige svar.

Her tar de ihvertfall våre spørsmål alvorlig og refunderer pengene ved manglende svar.

Nei takk,er samme advokaten som er her....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...